مدیرعامل گروه صنعتی هافمن مطرح کرد:

هافمن، شایسته دریافت تندیس رعایت حقوق مصرف‌کننده در سطح ملی و استانی

  • سه شنبه 29 فروردین 1402 ساعت 12:14

اخبار => اخبار

باشگاه در و پنجره و نما: مدیرعامل گروه صنعتی هافمن در جشنواره حامیان حقوق مصرف‌کنندگان آذربایجان شرقی با بیان اینکه این مجموعه شایسته دریافت تندیس رعایت حقوق مصرف‌کننده در سطح ملی و استانی شد، گفت: رعایت حقوق مصرف‌کننده یکی از شاخصه‌های اقتصاد پیشرفته و توسعه‌یافته است.
هافمن، شایسته دریافت تندیس رعایت حقوق مصرف‌کننده در سطح ملی و استانی

به‌گزارش باشگاه در و پنجره و نما به‌نقل از روابط عمومی گروه صنعتی هافمن، محمد حمیدیه در جشنواره حامیان حقوق مصرف‌کنندگان آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه رعایت حقوق مصرف‌کننده تنها در تولیدکنندگان خلاصه نمی‌شود و واحد تولیدی نیز به نوعی مصرف‌کننده صنایع بالادستی خود است، افزود: رعایت این استانداردها نشان‌‌دهنده نظم و پیشرفت یک جامعه است.

وی اضافه کرد: واحد تولیدی می‌تواند شهروند و مصرف‌کننده خود را زیر چتر حمایتی گرفته و به مشتریان خود اطمینان‌خاطر دهد که از محصول عرضه‌شده با آرامش‌خاطر استفاده کنند.

شایان ذکر است، ششمین جشنواره اعطای گواهینامه استانی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان آذربایجان شرقی با حضور معاون وزیر صمت و رئیس سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان، مسئولان ارشد سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان، رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی و همچنین مسئولان استانی در محل مجتمع فرهنگی پتروشیمی تبریز برگزار شد.

این گزارش می‌افزاید، ۵۲ واحد تولیدی و خدماتی در سال جاری موفق به دریافت گواهینامه و تندیس رعایت حقوق مصرف‌کنندگان شدند و گروه صنعتی هافمن نیز شایسته دریافت تندیس رعایت حقوق مصرف‌کننده در سطح ملی و استانی شد.

 


تعداد بازدید : 348

ارسال نظر

ارسال