هجدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان استان گلستان افتتاح شد

  • چهارشنبه 28 آبان 1399 ساعت 15:0

اخبار => اخبار

باشگاه در و پنجره و نما: هجدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان استان گلستان با حضور مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی ایران افتتاح شد.
هجدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان استان گلستان افتتاح شد

به گزارش باشگاه در و پنجره و نما به نقل از برنا؛ بهمن حسین زاده در مراسم آغاز بکار هجدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان استان گلستان در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: اهمیت روز افزون نوآوری ها در صنعت ساختمانی و صنایع وابسته به لحاظ کیفی سازی و تنوع تولیدات، امروز یک ضرورت غیر قابل انکار است.

وی با یادآوری فرصت های صادراتی انواع محصولات باکیفیت صنعت ساختمانی کشور به ویژه در سال های اخیر گفت: وزارت صنعت، معدن و تجارت در یک رویکرد جامع برای توسعه صنعتی کشور و تثبیت بازارهای صادراتی، ارتقای بهره وری در بخش های مختلف صنعتی را همسو با ظرفیت های صادراتی کشورهای همسایه را مورد توجه و در دستور کار قرار داده است.

حسین زاده اظهار داشت : همه سیاست گذاری های موجود با اولویت بهبود کیفیت تولیدات و در جهت تامین بازار های داخلی و با نگاه به فرصت های جدید صادراتی در حال انجام بوده و البته بخش خصوصی به عنوان عامل تعیین کننده در این بازار نقش پررنگی دارد.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی افزود: با انتقال دانش فنی در بخش های مختلف تولید و با تکیه بر توان شرکت های فناور داخلی و همچنین ارائه مناسب آخرین محصولات در قالب ظرفیت های نمایشگاهی کشور، می توانیم همکارهای مشارکتی و البته سازنده ای با کشورهای همسایه، به ویژه کشورهای همسایه شمالی و CIS  با زیرساخت های صادراتی بنادرو گمرکات داشته باشیم.

حسین زاده با اشاره به رشد صنایع ساختمانی کشور با ۳۵۰ شغل و رسته شغلی مرتبط افزود: با تقویت تولیدات داخلی و نوآوری های موجود در این صنعت، تسهیل در مسیر توسعه بازارها و تعاملات تجاری با سایر کشورها یک امر ضروری است.

رئیس هیات مدیره شرکت نمایشگاه های بین المللی همچنین یادآور شد: تلاش های منسجم و موثری برای برگزاری نمایشگاه های تخصصی صادرات محور در شرایط محدودیت های کرونایی در کشور صورت می گیرد و هر ساله ۱۰ نمایشگاه بین المللی تخصصی پر رونق مرتبط با صنعت ساختمان در محل نمایشگاه بین المللی تهران و نمایشگاه استانی برگزار می شود که فرصت مناسبی برای توسعه  صادرات، بازاریابی، برندسازی را در این صنعت فراهم می سازد.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت کاهش هزینه ها، اقتصادی بودن تولید و جلوگیری از افزایش قیمت تولیدات صنایع ساختمانی را مهم و الویت دار دانست و خاطر نشان ساخت:موانع و چالش های پیش روی صادرات و تجارت استان گلستان با کشورهای همسایه شمالی ، آسیای میانه و آوراسیا باید برطرف گردد تا شاهد روند صعودی صادرات و گشایش های جدید تجاری باشیم .

لازم به یادآوری است هجدمین نمایشگاه صنعت ساختمان استان گلستان با رعایت پروتکل های بهداشتی از ۲۷ آبان ماه بمدت ۴ روز از ساعت ۱۲ الی ۶ دایر می باشد.


تعداد بازدید : 452

ارسال نظر

ارسال