هفتمین گردهمایی سازندگان و معماران ساختمان‌های مارکدار (iBBi) برگزار شد

  • دوشنبه 14 مهر 1399 ساعت 5:41

اخبار => اخبار

باشگاه در و پنجره و نما: هفتمین گردهمایی ساختمان‌های مارکدار به همت شرکت iBBi (ساختمان‌های مارک‌دار) در تاریخ ۶ و ۷ و ۸ مهرماه ۱۳۹۹ با حضور ۴۰ گروه برجسته‌ از سازندگان و معماران و مطرح‌ترین برندهای صنایع ممتاز ساختمانی و در رشته‌های مختلف ازجمله طراحی داخلی، نما، تأسیسات و… در محل سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار شد.
هفتمین گردهمایی سازندگان و معماران ساختمان‌های مارکدار (iBBi) برگزار شد

به‌گزارش باشگاه در و پنجره و نما، هفتمین فرش قرمز صنعت ساختمان با اجازه مستقیم از نهاد ریاست‌جمهوری و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی، در نُه بازه چهار ساعته و طی سه روز برگزار شد.

ازآنجاکه اجتماعات گسترده یکی از راه‌های اثبات‌شده در انتشار هر بیماری است، بنابراین، این گردهمایی کوچکتر ایجاد شد تا هم مدیریت مخاطبان بهتر صورت گیرد و هم گروه‌های برتر ساختمانی گلچین‌شده و بازدیدکنندگان در کوتاه‌ترین زمان بهترین نتیجه را از گفتگوها و تبادل اطلاعات به‌دست آورند.

در این گردهمایی بیش از چهار هزار نفر از کارفرمایان، معماران و سازندگان مطرح تهران و افرادی که برای تکمیل پروژه‌های خود به صنایع لوکس و آخرین متریال‌ها و دستاوردهای این صنعت نیاز دارند، دعوت شدند. ازآنجایی‌که بازدید برای عموم آزاد نبود، مدعوین در ساعات مشخصی که در کارت دعوت آنها درج شده در نمایشگاه حضور یافتند؛ نمایشگاه از ۹ صبح تا ۹ شب دایر بود و برنامه‌ریزی به‌گونه‌ای صورت گرفت که در هر ساعت بیش از ۲۰۰ نفر در نمایشگاه حضور نداشته باشند. سخنرانی‌ها در این دوره، به‌صورت زنده از صفحه اینستاگرام شرکت iBBi پخش گردید.

ازجمله شرکت‌هایی که در این گردهمایی حضور داشتند می‌توان به شرکت‌های زیمنس، گلدایران، آسکو، آوانگارد، سولابست، صبا آسان بر، شایقی، افرادرب، گروه صنعتی آلان، شعاع پنجره و سایر شرکت‌هایی که در حوزه صنایع لوکس ساختمان فعالیت می‌کنند، اشاره کرد.

 

 

ساختمان‌های مارکدار همواره تلاش نموده تا پلی میان دانشگاه و پژوهش و صنعت ساخت‌و‌ساز برقرار نماید، از این‌رو در مراسم اختتامیه این مراسم آقای دکتر محمود محمدیان عضو هیأت علمی دانشگاه علامه طباطبایی و طراح نقشه علمی حوزه بازاریابی کشور، درخصوص سؤالات راهبردی و بزرگ در بیزینس ساختمان و آقای دکتر شهریار شفیعی، متخصص حوزه برندینگ و عضو هیأت علمی سازمان مدیریت صنعتی ایران درخصوص 5 رکن مهم در هر استراتژی صحبت کردند.

 

در مراسم اختتامیه ساختمان‌های مارک‌دار ضمن سپاس از حضور بزرگان برندینگ و بزرگان صنعت ساخت‌و‌ساز، مراسم اهدای جوایز نیز برگزار شد و از نفرات اول تا سوم مقالات با اهدای لوح، تندیس و جوایزی تقدیر به‌عمل آمد.


تعداد بازدید : 1154

ارسال نظر

ارسال