چند روش ساده برای پاک کردن پنجره

  • شنبه 14 فروردین 1400 ساعت 11:40

اخبار => اخبار

باشگاه در و پنجره و نما: برای پاک کردن پنجره از استفاده از پاک‌کننده‌های شیشه که اساس آن آمونیاک یا الکل است خودداری کنید. در واقع ، آنها می توانند رگه هایی و حتی یک خط نازک ایجاد کنند که گرد و غبار و رطوبت را جذب می کند. روش هایی که در اینجا به شما معرفی میکنیم کمک میکند تا به بدون نیاز به پاک‌کننده‌های صنعتی به‌راحتی شیشه‌ها را تمیز کنید.
چند روش ساده برای پاک کردن پنجره

به‌گزارش باشگاه در و پنجره و نما، برای پاک کردن پنجره از استفاده از پاک کننده های شیشه که اساس آن آمونیاک یا الکل است خودداری کنید. درواقع، آنها می توانند رگه هایی و حتی یک خط نازک ایجاد کنند که گرد و غبار و رطوبت را جذب می کند. اگر یک نقطه مخصوصاً دشوار دارید ، می توانید با استفاده از یک حلال مانند استون یا مالیدن الکل به یک پارچه تمیز و مالیدن آن به طور مستقیم، روند تمیز کردن خود را شروع کنید. آن را خشک کنید و سپس مانند همیشه به تمیز کردن پنجره ادامه دهید.

مهم نیست که موادی که به شیشه چسبیده چه هستند. هرگز برای تراشیدن آنها از تیغ یا هر نوع تیغه دیگری استفاده نکنید. این می تواند باعث ایجاد خراش های دائمی شود و در آینده در برابر شکستگی پنجره های شما آسیب پذیرتر شود.

هنگام مالیدن محلول از یک دستمال نرم و بدون پرز استفاده کنید. یک پارچه میکروفیبر ایده آل است اما یک حوله کاغذی ملایم و تمیز نیز می تواند کار کند. از چند جهت مالش دهید تا از خط خوردگی جلوگیری شود.

محلول تمیز کردن پنجره خانگی

یکی از روش های تمیز کننده شیشه مورد علاقه ما ایجاد محلول تمیز کننده پنجره خود با استفاده از سرکه مقطر ساده است که در غیر این صورت سرکه سفید شناخته می شود. این یک محصول یافتنی آسان است. ترکیب اسیدی آن برای کمک به شکست رگه ای از کثیقی که می تواند روی پنجره ها و سایر سطوح شیشه ای شما تجمع یابد ، به طور کارآمد جوابگو باشد. برای تمیز کردن پنجره های خود با شیشه پاک کن خانگی خود ، این مراحل آسان را دنبال کنید.

یک قسمت سرکه مقطر را به 10 قسمت آب گرم در یک بطری اسپری مخلوط کنید.

برای پاک کردن گرد و غبار قبل از اسپری محلول ، پنجره را با یک پارچه میکروفیبر نرم و تمیز و بدون پرز پاک کنید تا گرد و غبار پاک شود ، سپس تمام سطح را اسپری کنید.

با استفاده از حوله بدون پرز، مخلوط سرکه را مالیده و آن را در نقاط کثیف پنجره خود قرار دهید. با مقدار تمیزکننده ای که روی پارچه یا حوله کاغذی قرار می دهید ، مراقب باشید از قرار دادن محلول‌های تمیز کننده روی قاب های چوبی، فایبرگلاس یا وینیل خودداری کنید ، زیرا ممکن است باعث تغییر رنگ شود.

با استفاده از پارچه تمیز دوم پنجره خود را تا حد ممکن دقیق خشک کنید. برای جلوگیری از ایجاد رگه ها ، می خواهید سریعاً این کار را پس از تمیز کردن انجام دهید ، بنابراین اگر چندین پنجره برای تمیز کردن دارید ، بهتر است بجای پاشیدن همه آنها بطور کامل یکجا انجام دهید.

در صورت باقی ماندن رگه های بعد از تمیز کردن ، با آب زلال بشویید.

استفاده از سرکه برای تمیز کردن پنجره های بزرگتر

اگر پنجره‌های شما خیلی بزرگ است و نمی توانید با یک بطری اسپری و پارچه تمیز کنید ، می توانید محلول کمی رقیق تری را در سطل مخلوط کنید و از حدود یک قسمت سرکه تا ده قسمت آب استفاده کنید.
یک اسفنج را در سطل خود فرو کنید و پنجره خود را با محلول مرطوب کنید. شما هنوز هم می خواهید این کار را با سریعترین زمان ممکن انجام دهید تا از خط خوردگی جلوگیری کنید.

با پاک کردن از بالای پنجره به پایین ، محلول را از پنجره ها تمیز کنید. بعد از هر بار کشیدن انگشت لبه پاک کن را پاک کنید تا از چکاندن آن جلوگیری شود.

پنجره های بدون خط بسیار عالی به‌نظر می رسند و احساس تمیزبودن می کنند. هنگامی که خانه ای کامل از پنجره های لکه دار دارید ، وقت آن است که بقیه پنجره ها را تمیز کنید. آلودگی می تواند روی قاب ها جمع شده و باعث ایجاد لکه یا آسیب شود. این می تواند به داخل مسیرها یا سایر قسمت‌های مکانیکی یعنی لولا های آن وارد شده و باعث شود پنجره شما بچسبد یا به طور کلی دچار مشکل شود.


تعداد بازدید : 500

ارسال نظر

ارسال