120 طراح برای تصویرگری لباس عاشورایی رقابت می کنند

  • دوشنبه 12 شهریور 1397 ساعت 17:17

اخبار => سایر رسانه ها

120 طراح برای تصویرگری لباس عاشورایی رقابت می کنند

به گزارش باشگاه در و پنجره و نما

به گزارش روز دوشنبه گروه دانشگاه از جهاددانشگاهی، 20 برگزیده این اولین دوره این مسابقه به دور نهایی راه می یابند و نفرات اول تا سوم نیز معرفی خواهند شد.
هدف از این مسابقه طراحی پوشش ها مبتنی بر اندیشه و تفکر اسلامی است و در این راستا تلاش می شود که طراحی لباس با توجه به المان های عاشورایی و کاربردی انجام شود.
زهره محمدی ‌فر رییس مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی تهران 4 با اشاره به این که این مرکز تنها مرکز ویژه بانوان در کشور است که در دو مقطع کاردانی و کارشناسی به تربیت دانش‌ آموختگان حوزه طراحی لباس اقدام کرده است، گفت: تاسیس این مرکز علمی کاربردی از جمله اقدام های مهم جهاددانشگاهی است.
دانشگاه جامع علمی - کاربردی یکی از دانشگاه های وابسته به وزارت علوم،‌تحقیقات و فناوری است که با هدف ارتقای سطح مهارت و دانش دانشجویان نسبت به توانمندسازی آن ها تاسیس شده است.
مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی تهران 4 نیز به عنوان تنها مرکز ویژه خواهران در سال 1387 فعالیت خود را آغاز کرده و نخستین مرکزی است که نسبت به تدوین دوره طراحی لباس اهتمام ورزیده و مجوز برگزاری آن را در دو مقطع کاردانی و کارشناسی با دو گرایش اجتماع - خانگی و مجلسی از دانشگاه جامع علمی کاربردی دریافت کرده است.
**9283** 1200

تعداد بازدید : 814

ارسال نظر

ارسال