بسیاری از ساختمان های کوی دانشگاه توسط خیرین ساخته شده است

  • دوشنبه 23 مهر 1397 ساعت 22:15

اخبار => سایر رسانه ها

تهران - ایرنا - رئیس دانشگاه تهران گفت: ایجاد فضای مناسب در خوابگاه و دانشگاه برای دانشجویان و جامعه ارزشمند است زیرا جوانان در این محیط به بالندگی علمی و اخلاقی می رسند.
بسیاری از ساختمان های کوی دانشگاه  توسط خیرین ساخته شده است

به گزارش باشگاه در و پنجره و نما

به گزارش عصر شنبه خبرنگار گروه دانشگاه ایرنا، محمود نیلی احمد آبادی در مراسم آیین گزارش پویش تأمین نیازهای ضروری خوابگاه های دانشجویی دانشگاه تهران در کوی تهران این دانشگاه، درباره اهمیت کمک های مالی و معنوی خیرین به دانشجویان اظهار کرد: بسیاری از ساختمان های کوی دانشگاه توسط خیرین فرهنگ دوست ساخته شده است، بی شک دعای خیر دانشجویان و آینده درخشان آنها پشتیبان این واقفین خواهد بود.

وی افزود: تجهیز خوابگاه های دانشجویی دانشگاه تهران با کمک بنیاد حامیان ، بی شک اهمیت بسیاری برای دانشجویان و جامعه دارد چرا که این محیط محل زندگی و تحصیل نخبگان است.

رئیس دانشگاه تهران از دانشجویان درخواست کرد که به بهترین شکل ممکن از ساختمان و تجهیزات دانشگاه و خوابگاه ها استفاده کنند تا در نهایت با همدلی خیرین، دانشجویان و استادان از راه سخت معضلات این روزهای جامعه عبور کنند.

**1.5میلیارد تومان موجودی صندوق خیریه دانشگاه تهران
رئیس هیأت مدیره بنیاد حامیان دانشگاه تهران نیز گفت: با همدلی خیرین صندوق نیکوکاری دانشگاه تهران 750 میلیون تومان پس انداز داشت که این موجودی تا کنون به 1.5 میلیارد تومان افزایش یافته است.

محمود کمره ای در گزارش پویش تامین نیازهای خوابگاه های دانشگاه تهران در باره تأمین تجهیزات این دانشگاه در یک سال گذشته اظهار کرد: سال 96 با این تصور که در جشنواره بنیاد حامیان دانشگاه تهران 200 میلیون تومان برای تأمین تجهیزات دانشگاه و خوابگاه جمع آوری شود، با همدلی خیرین مبلغ 750 میلیون تومان به حساب بنیاد در طی چند ماه واریز شد.

وی افزود: دانشگاه تهران توانست با سپردن مبلغی از این کمک هزینه خیرین به بانک و دریافت سود 17 درصدی بسیاری از نیازهای دانشجویان را رفع کند.

رئیس هیات مدیره بنیاد حامیان دانشگاه تهران با اشاره به بورسیه دانشجویان کم بضاعت از سوی بنیاد حامیان این دانشگاه، گفت: دانشجویان بی بضاعت دانشگاه تهران می توانند با کمک خیرین بدون در نظر گرفتن معدل آموزشی و با انجام فعالیت دانشجویی از حمایت مالی بنیاد به عنوان دانشجویان مستعد و کم توان بهره مند شوند.

کمره ای ادامه داد: دانشگاه تهران در سال تحصیلی 97-98 در نظر دارد بیش از 1400 دانشجوی را بورسیه تحصیلی کند که از این میان 100 مورد از این بورسیه به دانشجویان دوره کارشناسی ارشد تعلق می گیرد.
ن.م **1601**


تعداد بازدید : 329

ارسال نظر

ارسال