ضرورت عرضه بیشتر سهام شرکت‌ها و بنگاه‌های بزرگ در بورس

  • چهارشنبه 17 اردیبهشت 1399 ساعت 2:56

اخبار => سایر رسانه ها

ضرورت عرضه بیشتر سهام شرکت‌ها و بنگاه‌های بزرگ در بورس

به گزارش باشگاه در و پنجره و نما

به گزارش پایگاه خبری تیترنیوز،حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی روز سه شنبه در این جلسه همچنین با اشاره به افزایش مشارکت عمومی در بازار بورس، خواستار عرضه بیشتر سهام شرکت‌ها و بنگاه‌های بزرگ در بورس شد.

رئیس جمهور همچنین با اشاره به اهمیت اتمام پروژه‌های بزرگ و نیمه‌تمام، تصریح کرد: باید اتمام پروژه‌های نیمه تمام که از پیشرفت بالای 80 درصد برخوردار هستند، با جدیت پیگیری شود.

روحانی با تاکید بر حمایت بیشتر از حوزه تولید و صنعت، اظهار کرد: در شرایط کنونی تامین ارز برای کالاهای اساسی بویژه دارو و نیازمندی‌های اساسی مردم و بخش تولید ضرورت دارد که مسئولین مربوطه بایستی با جدیت این امور را پیگیری کنند.

در ادامه جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت به ریاست رئیس جمهور، راهکارهای مولدسازی دارایی‌ها و اموال مازاد دستگاه‌های دولتی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

گزارش وزیر اقتصاد و دارایی درباره راهکارهای اتخاذ شده برای تأمین منابع بودجه سال 1399 بویژه مولدسازی دارایی‌ها و فروش اموال مازاد دستگاه‌های دولتی و نیز واگذاری سهام بنگاه‌های بزرگ اقتصادی بخش عمومی در بورس، در ادامه این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت همچنین رئیس کل بانک مرکزی گزارشی در خصوص آخرین وضعیت نقدینگی در کشور و سیاست پولی مبتنی بر عملیات بازار باز جهت کنترل نرخ سود و تورم ارایه کرد.

در ادامه این جلسه همچنین گزارش رئیس سازمان برنامه و بودجه در مورد وضعیت بودجه سال جاری و روش‌های تأمین درآمد و صرفه‌جویی در بخش‌های هزینه مورد بحث و تبادل‌نظر قرار گرفت.


تعداد بازدید : 596

ارسال نظر

ارسال