تحقیق و تفحص از سازمان خصوصی‌سازی با جدیت در مجلس دنبال می‌شود

  • جمعه 30 آذر 1397 ساعت 10:20

اخبار => سایر رسانه ها

اردبیل - نماینده مردم پارس‌آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: تحقیق و تفحص از سازمان خصوصی‌سازی به دلیل بروز مشکلاتی در واگذاری شرکت‌های بزرگ همچون کشت و صنعت مغان با جدیت دنبال می‌شود.
تحقیق و تفحص از سازمان خصوصی‌سازی با جدیت در مجلس دنبال می‌شود

به گزارش باشگاه در و پنجره و نما

به گزارش خبرنگار مهر، شکور پورحسین شامگاه پنجشنبه در خصوص آخرین روند واگذاری شرکت کشت و صنعت مغان به بخش خصوصی در جمع خبرنگاران تصریح کرد: نهادهای نظارتی ورود جدی به بررسی مزایده شرکت کشت و صنعت مغان دارند تا در طی این فرایند حقی ضایع نشده و واگذاری مناسب و قانونی آن تسهیل شود.

وی افزود: به دلیل اینکه برخی از بنگاه‌های اقتصادی که به بخش‌های خصوصی واگذار شدند دارای مشکل بودند، از سوی مجلس شورای اسلامی تحقیق و تفحص از سازمان خصوصی سازی در حال انجام است.

نماینده مردم پارس‌آباد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به دلیل اینکه در کشت و صنعت مغان رفع تداخلات اراضی و پیوست‌های امنیتی و اجتماعی تدوین و ارائه نشده و اهلیت طرفی که در این مزایده برنده شده بود زیر سوال رفته بود روند واگذاری این مجموعه با مشکلات و موانع متعددی مواجه گردید.

پورحسین یادآورشد: یکی دیگر از مهمترین نقدهایی که در خصوص این واگذاری مطرح می‌شد، عدم قیمتگذاری عادلانه و بر اساس کارشناسی روز بود تا لزوم ورود نهادهای نظارتی و قضایی به این موضوع بیش از پیش احساس شود.

وی تصریح کرد: چنانچه افرادی برای پویایی هر چه بیشتر شرکت بزرگ کشت و صنعت مغان طرح‌ها و ایده‌های نوینی را با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های روز جهانی که تسهیل کننده اشتغال و رونق تولید و اقتصاد است ارائه کند با آغوشی باز استقبال خواهیم کرد.

کد خبر 4490952

تعداد بازدید : 219

ارسال نظر

ارسال