تذکر درمورد زمان و نحوه آبیاری فضای سبز پایتخت

  • چهارشنبه 13 تیر 1397 ساعت 14:19

اخبار => سایر رسانه ها

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران به سازمان بوستان‌ها بابت نحوه و زمان آبیاری فضای سبز پایتخت در روزهای کم آبی تذکر داد.
تذکر درمورد زمان و نحوه آبیاری فضای سبز پایتخت

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، حجت نظری با تاکید بر لزوم صرفه جویی در مصرف آب، گفت: به نحوه  و زمان آبیاری پارک‌ها و فضای سبز پایتخت انتقاداتی وارد است که طی نامه‌ای به رئیس سازمان پارک‌ها و فضای شبز شهر تهران تذکر داده و خواستار حل این مساله شدم.

وی با بیان اینکه چند سالی است که کشور ما وارد یک دوره خشکسالی شده و در این میان تهران نیز با توجه به وضعیت اقلیمی و جمعیتش جزء استان‌هایی است که پیامدهای خشکسالی بیشتر بر آن نمود پیدا خواهد کرد، گفت: در همین راستا لازم است تمامی دستگاه‌ها و ارگان‌های مختلف در سطح شهر تهران در کنار شهروندان برای صرفه جویی در مصرف آب و مصرف بهینه آن اقدام کنند.

وی با بیان اینکه بارها از سوی بسیاری از شهروندان انتقاداتی نسبت به نحوه و زمان آبیاری درختان و فضاهای سبز در پارک ها مطرح شده است  گفت: به همین دلیل طی نامه‌ای به رئیس سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران تذکر داده و خواستار رفع سریع این مشکل شدم.

نظری ادامه داد: سازمان بوستان‌ها موظف است که نسبت به انتخاب و کاشت گیاهان متناسب با اقلیم شهر تهران اقدام کرده و از کاشت گیاهانی همچون چمن که مصرف آب بالایی دارد، خودداری کنند.

این عضو شورای شهر تهران گفت: همه ما در برابر آب مسئول هستیم و باید از آن حراست کنیم و درخواست من از شهروندان این است که بر نحوه و زمان آبیاری پارک‌ها از سوی پیمانکاران شهرداری نظارت کنند و اگر خدایی ناکرده شاهد عدم آبیاری مناسب بودیم این موضوع را اطلاع دهند تا هرچه سریع‌تر اقدامات لازم صورت گیرد.

7


تعداد بازدید : 292

ارسال نظر

ارسال