حریق در خانه‌ قدیمی که انبار پارچه شده بود

  • شنبه 16 تیر 1397 ساعت 11:20

اخبار => سایر رسانه ها

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش‌سوزی یک ساختمان 3 طبقه در خیابان مولوی خبر داد که تبدیل به انبار پارچه شده بود.
حریق در خانه‌ قدیمی که انبار پارچه شده بود

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، جلال ملکی گفت: ساعت 4:55 صبح امروز آتش‌سوزی در این خانه به سامانه 125 سازمان آتش‌نشانی تهران اعلام شد و بلافاصله 3 ایستگاه با خودرو و تجهیزات تنفسی به محل اعزام شدند.

او با اشاره به اینکه آتش‌نشانان در مدت سه دقیقه به محل حادثه رسیدند، اضافه کرد: در محل مشاهده شد که یک ساختمان سه طبقه قدیمی که یک طبقه آن زیرزمین بود و در طبقات مختلف آن که هر کدام حدود 350متر وسعت داشتند پارچه، در حجم بسیار زیاد نگه‌داری می‌شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به اینکه آتش‌ در زیرزمین و طبقه همکف شعله ور شده بود افزود: وقتی آتش‌نشانان به محل رسیدند،‌ آتش‌در حال سرایت به طبقه بالا و ساختمان‌های مجاور بود و با توجه به اینکه توپ‌های پارچه در حجم بسیار زیاد و به صورت ناایمن حتی در حیاط و بالکن ساختمان انبار شده بود،‌ هر لحظه امکان سرایت بیشتر آتش وجود داشت و خوشبختانه آتش‌نشانان با آغاز عملیات موفق شدند آتش را کنترل کنند و پس از عملیات لکه‌گیری و ایمن‌سازی در ساعت 7:05 عملیات به پایان رسید.

او با اشاره به اینکه این حادثه مصدومیت و تلفات خاصی وجود نداشت توصیه کرد: در بخش‌های مرکزی شهر و خصوصا حوالی بازار تهران ساختمان‌های زیادی وجود دارند که با بی توجهی به انبار و کارگاه تبدیل شده‌اند و با توجه به اینکه بسیاری از آنها مجوز ندارند، معمولا از ایمنی مناسب هم برخوردار نیستند از همین رو تقاضا داریم که مالکان حداقل ایمنی را در این ساختمان‌ها رعایت و از خاموش‌کننده‌ها استفاده کنند.


تعداد بازدید : 244

ارسال نظر

ارسال