ریزش یکی‌از طبقات ساختمانی در بورس اندونزی جاکارتا

  • یکشنبه 15 بهمن 1396 ساعت 16:56

اخبار => سایر رسانه ها

شبکه تلویزیونی ' مترو' اندونزی خبر داد :در پی فروریختن یکی از طبقات ساختمانی در بازار بورس جاکارتا تعدادی از افرادی که در این مکان مشغول به فعالیت بودند آسیب دیده اند و برخی دیگر نیز برای نجات جان خود در حال فرار از این ساختمان هستند.
ریزش یکی‌از طبقات ساختمانی در بورس اندونزی جاکارتا

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا ، پس از آن‌که در شبکه‌های اجتماعی خبر تأیید نشده ای از ریزش طبقه ای از ساختمان بورس اندونزی واقع در مرکز شهر جاکارتا منتشر شد، شبکه تلویزیونی «مترو» اندونزی نیز تصاویری را نشان داد که مردم در حال فرار از این ساختمان هستند.

طبق این گزارش پلیس جاکارتا اعلام کرد که هنوز علت ریزش این طبقه از ساختمان مشخص نشده و بررسی ها در این زمینه آغاز شده است.

خبرگزاری رسمی اندونزی ' آنتارا' نیز در این زمینه گزارش داد: براساس تصاویر منتشره سقف طبقه اول ساختمان بورس در جاکارتا فروریخته است.

یکی از مسئولان بورس اندونزی نیز از مصاحبه در این خصوص خودداری کرده است.

خبرنگار شبکه خبری ای بی سی استرالیا نیز که هنگام وقوع حادثه در نزدیکی این ساختمان حضور داشته است ، گزارش داد: افراد زیادی در اثر این ریزش آسیب دیده اند و نیروهای امدادی در تلاش برای ورود به این محل هستند.

به گفته وی صدای آژیر خودروهای پلیس و نیروهای امدادی در محل قطع نمی شود .

تصاویر و گزارش های ارسالی منابع خبری مختلف خبر حاکی از آن است که آمار مجروحان این حادثه می تواند دهها نفر باشد که البته تاکنون مسئولان اندونزیایی در این زمینه و یا احتمال تروریستی بودن حادثه اظهار نظر رسمی نداشته اند.


تعداد بازدید : 189

ارسال نظر

ارسال