شاسی بلندهای بورگوارد به خیابان‌ها رسید

  • پنجشنبه 10 خرداد 1397 ساعت 2:15

اخبار => سایر رسانه ها

اولین سری از محصولات بورگوارد به مشتریان تحویل داده شد.
شاسی بلندهای بورگوارد به خیابان‌ها رسید

به گزارش اقتصادآنلاین، امشب طی مراسمی اولین سری از محصولات بوگوارد توسط شرکت کیان موتور وارنا نمایندگی رسمی این برند در ایران به مشتریان تحویل داده شد.

علی مهریان، مدیرعامل شرکت کیان موتور وارنا  در این مراسم با اشاره به اینکه یک سال از فعالیت کیان موتور در ایران میگذرد، اظهار کرد:با توجه به تغییرات مکرر قوانین، کار بزرگی صورت گرفته و برای تحویل نخستین سری از محصولات بورگوارد زحمات فراوانی کشیده شده است.

او با اشاره به اینکه نمایندگان بورگوارد در ایران حضور دارند و فعالیت ما را رصد می‌کنند، تاکید کرد:مجوزهای لازم و تاییدیه ها طی این یک سال دریافت شده است.

مهریان با بیان به اینکه کیان موتور وارنا کار خود را با دو کراس اوور  BX5 و BX7 از محصولات بورگوارد در ایران آغاز کرد، ادامه داد:چشم انداز شرکت رسیدن به بالاترین سطح خدمات و فروش است.

در  این مراسم سیامک مهتابی، مدیر خدمات پس از فروش شرکت کیان موتور وارنا نیز  با اشاره به اینکه تعمیرگاه مرکزی کیان موتور وارنا در کیلومتر 9 جاده مخصوص و در شرق تهران نیز در دست راه اندازی است، خاطرنشان کرد:در رشت و اصفهان نیز شعب شرکت دایر شده و درحال مذاکره برای افزودن شعب بیشتر در شهرهای مهم دیگر هستیم.

او همچنین افزود: گارانتی محصولات بورگوارد 7 سال یا 150 هزار کیلومتر است.

شاسی بلندهای بورگوارد شاسی بلندهای بورگوارد شاسی بلندهای بورگوارد شاسی بلندهای بورگوارد شاسی بلندهای بورگوارد شاسی بلندهای بورگوارد شاسی بلندهای بورگوارد

تعداد بازدید : 296

ارسال نظر

ارسال