شرایط ورزشگاه آبادان را در هیچ جایی تجربه نکرده بودم

  • شنبه 31 شهریور 1397 ساعت 17:29

اخبار => سایر رسانه ها

شرایط ورزشگاه آبادان را در هیچ جایی تجربه نکرده بودم

به گزارش باشگاه در و پنجره و نما

آرمان قاسمی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا درباره دیدار پیکان و صنعت نفت آبادان که نیمه تمام ماند، با بیان این مطلب افزود: هر 2 تیم بازی خوبی را انجام دادند و بازی از کیفیت خوبی برخوردار بود اما متاسفانه اتفاقاتی در آخر بازی رخ داد که اجازه نداد بازی شرایط عادی خود را سپری کند.
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان روز جمعه و در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر میزبان پیکان بود. در حالی که این دیدار با نتیجه 2 بر یک به سود پیکان در جریان بود اما هواداران تیم میزبان در دقایق پایانی بازی با پرتاب سنگ از ادامه بازی جلوگیری کردند تا این مسابقه نیمه تمام بماند.
وی با اشاره به اتفاقاتی که منجر شد تا بازی با صنعت نفت نیمه تمام باقی بماند، اظهار داشت: واقعا شرایط آبادان را در هیچ جایی ندیده بودم. تعدادی از تماشاگرنماها از همان ابتدا شروع به اعتراض کردند که رفته رفته همه ورزشگاه تحت تاثیر این نفرات قرار گرفت و جو کاملا متشنج شد.
کاپیتان پیکان با بیان اینکه داور در این بازی یک گل سالم ما را خطا گرفت اما بازیکنان ما حتی 10 ثانیه هم اعتراض نکردند، اظهار داشت: البته درباره صحنه پنالتی صنعت نفت هم کارشناسان باید نظر بدهند ولی فکر نمی‌کنم آن توپ هم 100 درصد پنالتی بود.
کاپیتان تیم فوتبال پیکان ادامه داد: شرایط به نحوی رقم خورد که نیمی از ورزشگاه کاملا به زمین سنگ های بزرگ پرتاب می‌کردند و اگر کسی در زمین می‌ماند، ممکن بود حتی آن اتفاقات کشته هم بدهد.
وی با بیان اینکه تعدادی از هواداران صنعت نفت با ورود به زمین قصد داشتند حتی داور این دیدار را مورد ضرب و شتم قرار دهند، تصریح کرد: در نهایت هم یک سنگ به چشم کمک داور اصابت کرد. اگر آن سنگ تنها چند سانت بالاتر برخورد می‌کرد ممکن بود خدایی ناکرده اتفاقات ناگواری رخ دهد و در مجموع شرایط اصلا خوب نبود.
قاسمی یادآور شد که این تیم بعد از نیمه کاره ماندن این مسابقه، چندین ساعت در ورزشگاه صبر کرد تا جو ناآرام در ورزشگاه و اطراف آن آرام شود.

** با ماشین یگان ویژه به فرودگاه رفتیم
وی ادامه داد: نیروهای امنیتی هم بعد از بازی ما را در پایگاه خود مستقر کردند تا مشکلی برای تیم ما پیش نیاید. در آنجا دیدم که چند سرباز هم متاسفانه مصدوم شدند که این مساله ناراحت کننده بود. بعد از آن هم دیدیدم با اتوبوس نمی‌شود به سمت فرودگاه رفت و به همین خاطر نیروهای امنیتی با ماشین‌های یگان ویژه ما را تا فرودگاه رساندند.
کاپیتان پیکان در مورد نتیجه بازی نیز گفت: ما تا لحظه آخر در زمین بودیم. حتی هنگامی هم که به رختکن رفتیم تا حدود یک ساعت لباس عوض نکردیم چون ظاهرا قرار بود ورزشگاه را خالی کنند تا بازی بدون تماشاگر ادامه پیدا کند اما این اتفاق رخ نداد.
وی خاطرنشان کرد: تیم ما از حریف پیش بود و همه چیز مشخص است به ما گفتند که کمیته انضباطی در این مورد رای می‌دهد که ما هم منتظر اعلام رای این بازی هستیم.
ورزشی**ع.ک**9129

تعداد بازدید : 288

ارسال نظر

ارسال