شفاف‌سازی ابهامات مربوط به اصلاحات نظام مهندسی در کمیسیون عمران مجلس/ اظهارنظری در مورد تحقیق و تفحص از مسکن مهر نکردم

  • دوشنبه 17 اردیبهشت 1397 ساعت 17:26

اخبار => سایر رسانه ها

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اصلاحاتی که قرار است در سازمان نظام مهندسی ساختمان پیگیری شود، گفت: ابهاماتی در این رابطه وجود داشت که در جلسه امروز کمیسیون عمران مجلس، توضیحاتی در مورد این ابهام ها به نمایندگان ارائه شد.
شفاف‌سازی ابهامات مربوط به اصلاحات نظام مهندسی در کمیسیون عمران مجلس/ اظهارنظری در مورد تحقیق و تفحص از مسکن مهر نکردم

اقتصادآنلاین - المیرا اکرمی؛ عباس آخوندی در حاشیه جلسه امروز کمیسیون عمران مجلس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این ابهامات در مورد منع پذیرش منافع متعارض، نحوه ارجاع کار و اجرای کار نظارت، فعالیت مهندسان و وجوهی که نباید از مردم گرفته شود، بود که در مورد این موضوعات توضیحاتی به اعضای کمیسیون عمران مجلس ارائه شد.

آخوندی در ادامه افزود: همچنین در این جلسه گزارشی از عملکرد مسکن مهر ارائه شد که مقرر شد پیگیری‌های لازم در این رابطه صورت بگیرد.

وزیر راه و شهرسازی در پاسخ به این سوال که آیا مخالف تحقیق و تفحص از مسکن مهر است، گفت: من اظهار نظری در مورد تحقیق و تفحص از مسکن مهر نکردم و تصمیم گیری در مورد این موضوع بر عهده مجلس است.

آخوندی با اشاره به مطرح شدن طرح تحقیق و تفحص از مسکن مهر در جلسه امروز کمیسیون عمران مجلس اظهار داشت: برخی از نمایندگان مجلس درخواست داشتند که بررسی جامعی در رابطه با مسکن مهر انجام شود و ما هم عنوان کردیم که همه اطلاعات مربوط به این طرح موجود است و وزارت راه و شهرسازی آمادگی دارد که این اطلاعات را در اختیار نمایندگانی که مایل هستند، قرار دهد.


تعداد بازدید : 143

ارسال نظر

ارسال