مرحله استانی مسابقات ملی مناظره دانشجویان برگزار شد

  • یکشنبه 8 مهر 1397 ساعت 23:26

اخبار => سایر رسانه ها

تهران - ایرنا - مرحله استانی دانشگاهی، هفتمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران با شناسایی افراد راه یافته به مرحله منطقه ای به کار خود پایان داد.
مرحله استانی مسابقات ملی مناظره دانشجویان برگزار شد

به گزارش باشگاه در و پنجره و نما

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، پس از فراخوان ثبت نام هفتمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران، 580 تیم چهار نفره دانشجویی برای حضور در این دوره از مسابقات اعلام آمادگی کردند که پس از برگزاری این مسابقات در مرحله استانی- دانشگاهی، از منطقه «تهران و البرز» 12 تیم شامل دانشگاه های الزهرا، تهران، خواجه نصیرالدین طوسی، علم و صنعت ایران، امام صادق (ع)، امیرکبیر، دانشگاه شهید بهشتی ، صنعتی شریف و البرز، به مرحله منطقه ای راه پیدا کردند.
همچنین 16 تیم، از منطقه «شرق و جنوب» کشور شامل استان های خراسان رضوی و جنوبی و شمالی، سیستان و بلوچستان، کرمان، هرمزگان، یزد و چهار محال و بختیاری و 14 تیم، از منطقه «شمال و شمال غرب» کشور شامل استان های اردبیل، آذربایجان غربی و شرقی، زنجان، قزوین، گیلان و مازندران به این مرحله رسیدند.
16 تیم نیز از منطقه «غرب» کشور شامل استان های قم، صنعتی اصفهان، چهار محال و بختیاری، فارس، همدان، کرمانشاه، لرستان، ایلام ، مرکزی، کردستان هم توانستند به مرحله منطقه ای راه پیدا کنند.
در همین راستا و پس از برگزاری موفق مرحله دانشگاهی این مسابقات با حضور 10 تیم ، برای نخستین بار دانشگاه علم و صنعت ایران میزبان مرحله منطقه ای مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علم و صنعت، این مرحله از مسابقات در تاریخ 28و 30 مهرماه با حضور 12 تیم برتر از دانشگاه های استان تهران و و البرز برگزار می شود.
لازم به ذکر است، تیم اندیشه که به عنوان تیم برتر این مسابقات در مرحله دانشگاهی انتخاب شده بود، نماینده دانشگاه علم و صنعت ایران در این مرحله است.
6984** 1200


تعداد بازدید : 356

ارسال نظر

ارسال