نتایج آزمون هنر تا یک هفته دیگر اعلام می شود

  • جمعه 15 تیر 1397 ساعت 21:18

اخبار => سایر رسانه ها

مدیر کل دفتر آموزش و توسعه فعالیت‌های هنری معاونت هنری وزارت ارشاد پس از برگزاری دومین آزمون جامع و بیست و پنجمین آزمون ادواری هنر،‌ گفت: نتایج آزمون هنر تا یک هفته دیگر اعلام می شود.
نتایج آزمون هنر تا یک هفته دیگر اعلام می شود

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، آزمون های جامع و ادواری که دفتر آموزش و توسعه فعالیت‌های هنری متولی برگزاری آن است؛ مختص هنرمندان یا هنرجویانی است که مایل به دریافت مهارت دیپلم هنر در شاخه‌های هنری هستند.

این آزمون، شامل دو بخش عملی و کتبی است که با نظارت نمایندگان اعزامی؛‌ بخش عملی، دو روز قبل از آزمون کتبی انجام می شود و دریافت دیپلم مهارت هنر، منوط به قبولی در هر دو آزمون آن است.

سیدمجتبی حسینی معاون امور هنری به همراه محمد الله یاری مدیر کل دفتر آموزش و توسعه فعالیت‌های هنری صبح امروز جمعه 15 تیر ماه، ضمن بازدید از روند برگزاری دومین آزمون جامع و بیست و پنجمین آزمون ادواری هنر در دبیرستان البرز،‌ از نزدیک در جریان جزییات و صحت آزمون قرار گرفت.

الله یاری با تاکید بر سرعت و دقت در اعلام نتایج آزمون، گفت: تمام تلاش بنده و همکارانم در دفتر آموزش و توسعه فعالیت‌های هنری این است که یک هفته پس از آزمون، نتایج را بر روی سایت آزمون به نشانی azmoonehonar.ir قرار دهیم.

وی اظهار داشت: سرعت با همراهی دقت در اعلام نتایج، از نکاتی است که باور و هدف ما در این دوره و دوره های آتی خواهد بود.

مدیر کل دفتر آموزش و توسعه فعالیت‌های هنری گفت: تعداد داوطلبان شرکت کننده آزمون جامع در سراسر کشور، 26 هزار و 828 نفر بود که از این تعداد 19 هزار و 575 شرکت کننده مرد و 7 هزار و 235 نفر شرکت کننده زن بودند که نشان دهنده فراوانی حضور بیش از 70 درصدی مردان در این دوره آزمون است.


تعداد بازدید : 282

ارسال نظر

ارسال