هواداران در نیمه دوم به ما دشنام دادند/ امسال سال سختی داریم

  • شنبه 24 شهریور 1397 ساعت 3:16

اخبار => سایر رسانه ها

هواداران در نیمه دوم به ما دشنام دادند/ امسال سال سختی داریم

به گزارش باشگاه در و پنجره و نما

به گزارش خبرنگار مهر، پائولو سرجیو امشب پس از پیروزی تیمش در برابر تراکتورسازی تبریز در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: امشب بازی سختی در برابر تراکتورسازی داشتیم ولی در نهایت یک پیروزی عالی کسب کردیم. امشب در مقابل یک تیم عالی بازی کردیم و حتی اینقدر قوی بود که بازیکنان ملی‌پوش آنها روی نیمکت بودند.

وی با بیان اینکه تراکتورسازی مربی بزرگی دارد که ارزش برد ما را افزایش می‌دهد، عنوان کرد: بازی هوشمندانه‌ای کردیم و می‌توانیم بهتر از این باشیم. متاسفانه در دقایقی از این دیدار کنترل بازی را از دادیم و بازی احساسی شد.

سرجیو با اشاره به تمرینات فشرده تیمش در روزهای اخیر گفت: در زمان استراحت بر سر بازیکنان فریاد زدم که از خواب بیدار شوید. ما نیاز به پیروزی‌های بیشتر داریم. در زمان دریافت گُل نباید تمرکزمان را از دست بدهیم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با اشاره به اعتراض هواداران نفت در نیمه دوم و هنگامی که تیم سه بر یک عقب افتاد، افزوذ: نیمه دوم هواداران به ما دشنام دادند، باید به هواداران بگویم که امسال سال سختی است و پولی که بقیه تیم‌ها دارند ما نداریم. خیلی از بازیکنان را از دست دادیم. با شرایط فعلی دلار نمی‌توانیم اقدامی کلیدی کنیم به همین دلیل نیاز به حمایت بیشتر هواداران داریم. اگر هواداران چنین رفتاری کنند، امسال سال سخت تری خواهیم داشت.

سرجیو ادامه داد: باید بسیار جدی کار کنیم و امیدواریم در بازی آینده هواداران بیشتری به سمت ما بیایند و از حمایت کنند. 

وی در خصوص عملکرد بسیار خوب محمد دریس دروازه بان جوان و بومی صنعت نفت و در پاسخ به اینکه آیا دریس در بازی های آینده با وجود شهاب گردان فیکس می‌شود؟ گفت: هر بازیکنی می‌تواند فیکس شود و در بازی سپیدرود با توجه به بازی خوبی که دریس داشت، نشان داد که می‌تواند عملکرد خوبی داشته باشد. باید آرام آرام حرکت کرد تا در این بازیکن غرور ایجاد نشود ولی در کل دریس بازیکن خوبی است.

به گزارش خبرنگار مهر، از سری رقابت‌های مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال ایران شامگاه امروز تیم های صنعت نفت آبادان و تراکتورسازی تبریز در آبادان به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی با پیروزی تیم نفت در ضیافت پنالتی ها به پایان رسید. 

کد خبر 4403053

تعداد بازدید : 189

ارسال نظر

ارسال