واگذاری اجاره به شرط تملیک ۷۰۰ هکتار از شهرک‌های کشاورزی

  • سه شنبه 8 اسفند 1396 ساعت 20:51

اخبار => سایر رسانه ها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های کشاورزی گفت: تنها راه موفقیت در دستیابی به اهداف و اجرایی شدن برنامه‌های شرکت شهرک‌های کشاورزی، زنده نگه داشتن تفکر جهادی و چابکی در اتخاذ تصمیمات است.
واگذاری اجاره به شرط تملیک ۷۰۰ هکتار از شهرک‌های کشاورزی

مهندس علی اشرف منصوری در جلسه هیات این مدیره شرکت افزود: اجرای به موقع امورات شرکت، پرهیز از روزمرگی، رعایت مقررات و ضوابط در اقدامات، حذف دیوان‌سالاری و بروکراسی، آینده‌نگری در برنامه‌ها و کمک به سرمایه‌گذاران در همه مراحل اعم از قرارداد تا تولید و بازار از دیگر راه‌های موفقیت برای دستیابی به اهداف شرکت است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، بنا بر این گزارش، اعضای هیأت مدیره و معاونان گزارشی از آخرین اقدامات و فعالیت‌های انجام شده طی هفته‌های اخیر ارائه کردند و تصمیماتی برای اصلاح فرآیندها، به ویژه نظام صدور پروانه‌های گلخانه و قارچ، واگذاری شهرک‌ها، پیگیری تأمین تسهیلات بانکی، تأکید بر انجام امور آموزشی و بالاخص پیگیری تأمین مالی برای تکمیل زیرساخت شهرک‌ها از محل منابع اعتباری استان‌ها و سفرهای ریاست جمهوری اتخاذ شد.

همچنین با واگذاری اجاره به شرط تملیک در سطح بیش از ۷۰۰ هکتار از شهرک‌های کشاورزی در استان‌های کشور که متقاضیان و سرمایه‌گذاران آنها در فراخوان اخیر ثبت‌نام کرده بودند، موافقت و مقرر شد معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع ضمن جمع‌بندی آخرین مانده اراضی شهرک‌های واگذار نشده نسبت به اطلاع‌رسانی و فرآخوان جدید جهت جلب سرمایه‌گذار اقدام کند.

در این جلسه، تسریع در تحویل اراضی مغان و سفیدرود و تعیین تکلیف مشاعات از جمله آب، برق، گاز و جاده دسترسی و … مورد تاکید قرار گرفت.

در عین حال، معاون فنی و اجرایی شرکت مکلف به تعیین تکلیف پروژه‌های مشکل‌دار و همچنین تسریع در تکمیل مطالعات پروژه‌های باقیمانده و به ویژه انجام مطالعات پروژه‌های یکهزار هکتاری و ۲۲۰ هکتاری مغان و ۷۵۰ هکتاری سفیدرود گیلان شد.

در بخش دیگری از مصوبات جلسه هیات مدیره، معاون فنی و اجرایی موظف به پیگیری تامین آب ۱۲۵ هزار هکتار اراضی شناسایی شده برای ایجاد شهرک‌های کشاورزی به منظور انجام مطالعات تکمیلی شد.


تعداد بازدید : 196

ارسال نظر

ارسال