پرداخت ۵۲هزار میلیارد تومان تسهیلات ارزان مسکن مهر

  • چهارشنبه 18 بهمن 1396 ساعت 22:18

اخبار => سایر رسانه ها

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در مسکن مهر گفت: حدود 52 هزار میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت مسکن از اول اجرای این طرح تاکنون در کشور پرداخت شده است.
پرداخت ۵۲هزار میلیارد تومان تسهیلات ارزان مسکن مهر

احمد اصغری مهرآبادی روز چهارشنبه در آئین افتتاح همزمان 2 هزار و 583 واحد مسکن مهر استان کرمان افزود: امسال بیش از چهار هزار میلیارد تومان تسهیلات مسکن روستایی برای نوسازی خانه های قدیمی و یک هزار و 500 میلیارد تومان برای بهسازی بافت‌ های فرسوده پرداخت شده است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا، وی تصریح کرد: طرح مسکن مهر حدود 10 سال قبل در کشور آغاز شد که در ابتدا مقرر شده بود یک میلیون و 500 هزار واحد در سطح کشور توزیع استانی داشته باشیم که در ادامه به ساخت 2 میلیون و 200 هزار واحد مسکن شهری رسید.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در مسکن مهر اظهار کرد: 50 هزار واحد مسکن مهر در دهه فجر تا 27 اسفند در 26 استان کشور افتتاح می شود که مجموع تعداد واحدهای بهره برداری شده به یک میلیون و 920 هزار واحد مسکن مهر در کشور می رسد.

وی افزود: چهار هزار میلیارد تومان برای تکمیل زیرساختها، چهار هزار میلیارد تومان برای تکمیل خدمات روبنایی مثل مدرسه، مسجد و غیره و 2 هزار و 600 میلیارد تومان برای محوطه سازی منازل مسکن مهر نیاز است.

وی با بیان اینکه در سه استان زنجان، یزد و چهار محال بختیاری واحدهای پرونده مسکن مهر بسته شده است اظهار کرد: با توجه به تاکیدات رئیس جمهوری و وزیر راه و شهرسازی امیدواریم سال آینده جشن اختتامیه مسکن ‌های مهر را در کشور برگزار کنیم.

2 هزار و 583 واحد مسکن مهر با حضور قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر امروز (چهارشنبه) در هفتمین روز از ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی در استان کرمان بطور همزمان به بهره برداری رسید.


تعداد بازدید : 201

ارسال نظر

ارسال