چاپ شاپرک، انتخاب مدیران برتر !

  • سه شنبه 15 مرداد 1398 ساعت 12:40

اخبار => سایر رسانه ها

چاپ شاپرک، انتخاب مدیران برتر !

به گزارش باشگاه در و پنجره و نما

مجموعه طراحی و چاپ شاپرک ارائه دهنده کلیه خدمات طراحی و چاپ ملزومات اداری می باشد.

این مجموعه فعالیت خود را از سال 1388 آغاز نموده و تمام تلاش خود را انجام داده تا مجموعه ای گردآوری کند که پاسخگوی کلیه نیازهای مشتریان عزیز در زمینه طراحی و چاپ ملزومات اداری از جمله کارت ویزیت، تراکت، سربرگ و پاکت، چاپ بروشور و کاتالوگ، چاپ فاکتور فروش، لیبل، انواع ساک دستی کاغذی و پارچه ای ، لیوان کاغذی، چاپ نایلون تبلیغاتی و ... باشد. دغدغه این مجموعه ارائه بهترین خدمات در کوتاهترین زمان و با کمترین هزینه بوده است. به همین دلیل اولین وب سایت سفارش آنلاین چاپ در ایران را در سال 1390 راه اندازی کرده و کلیه خدمات طراحی و چاپ را هم بصورت حضوری و هم بصورت آنلاین ارائه می دهد.

در سال 1395 وب سایت طراحی آنلاین شاپرک راه اندازی شد تا مشتریانی که دانش لازم برایاستفاده از نرم افزارهای طراحی را ندارند بتوانند به راحتی و با چند دقیقه زمان، محصول تبلیغاتی خود را طراحی کنند.

مزایای همکاری با چاپ شاپرک :

تنوع محصولات چاپی: به جرعت می توان گفت که چاپ شاپرک متنوع ترین و کاملترین مجموعه در زمینه محصولات چاپی مانند کارت ویزیت، تراکت، بروشور و ... می باشد.

کیفیت مناسب چاپی: از بهترین مواد اولیه موجود در بازار جهت تولید محصولات استفاده شده و تمام دستگاه های چاپ و صحافی، به روزترین ماشین آلات موجود در ایران می باشند.

کمترین قیمت چاپ: کمترین قیمت چاپ با توجه به کیفیت خوب چاپی در این مجموعه ارائه می شود. بسیاری از مشتریان این مجموعه، همکاران چاپی در تمام شهرهای ایران می باشند که سفارشات چاپی خود را به مجموعه چاپ شاپرک سفارش می دهند.

بسته بندی شیک و مقاوم: تمام محصولات چاپی این شرکت در بسته بندی های شیک و مقاوم تحویل مشتری می گردد تا در هنگام حمل و نقل و همچنین تا اتمام آخرین محصول، کمترین آسیب را ببیند.

سفارش آنلاین بدون مراجعه حضوری: مشتریان چاپی می توانند به راحتی از هر جای ایران که هستند سفارشات طراحی و چاپی خود را ثبت و پیگیری نمایند.

ارسال سفارشات با کمترین هزینه و کوتاهترین زمان: کلیه سفارشات تهران و شهرستان در کوتاهترین زمان ممکن و با کمترین هزینه ارسال می شوند.


شما به راحتی می توانید با مراجعه به وب سایت چاپ شاپرک ShaparakGroup.com از قیمت محصولات چاپی مطلع شده و سفارشات طراحی و چاپی خود را به راحتی ثبت و پیگیری کنید.



منبع :‌ ویرلن


تعداد بازدید : 806

ارسال نظر

ارسال