گردهمایی۶۸۰ شرکت در نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ساختمان

  • دوشنبه 17 تیر 1398 ساعت 14:55

اخبار => سایر رسانه ها

معاون پشتیبانی، برنامه ریزی و تحقیقات اتاق تعاون از گردهمایی ۶۸۰ شرکت داخلی و خارجی در نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان از تاریخ ۶ لغایت ۹ مردادماه در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران خبر داد.
گردهمایی۶۸۰ شرکت در نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ساختمان

به گزارش باشگاه در و پنجره و نما

، علی مطیع جهانی معاون پشتیبانی، برنامه ریزی و تحقیقات اتاق تعاون ایران و دبیر اجرایی نوزدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان با بیان این مطلب گفت: مشارکت کنندگان داخلی و خارجی امسال در قالب ۵۲ هزار متر مربع به صورت تخصصی در ۲۴ گروه کالایی در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان حضور خواهند داشت.

مطیع جهانی با تاکید بر هدف‌گذاری برای ارائه خدمات بیشتر به مشارکت کنندگان در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان اذعان داشت: خدمات متنوع و تخصصی در این دوره نمایشگاه برای مشارکت کنندگان و فعالان این حوزه برنامه ریزی شده است. وی افزود: با توجه به تکثر شرکت ها و تجمیع صنایع تخصصی، سالن های تخصصی به گروه کالایی مشخص اختصاص یافته است و بازدیدکنندگان به راحتی می توانند با توجه به بخش مورد نظر سالن ها را بازدید کنند.

وی ادامه داد: در این دوره از نمایشگاه نظرسنجی به صورت آنلاین در سایت نمایشگاه صورت خواهد گرفت و با توجه به پتانسیل درنظر گرفته شده، نقطه نظرات بررسی و پاسخ داده می شود. معاون پشتیبانی، برنامه ریزی و تحقیقات اتاق تعاون ایران در بخش دیگری از این گفتگو به اختصاص ارائه خدمات B۲B تجاری به صورت الکترونیکی در سایت نمایشگاه خبر داد و تصریح کرد: عموم فعالان اقتصادی می توانند از هم اکنون به سایت امور نمایشگاهی اتاق تعاون ایران، مراجعه کرده و جلسات خود با سایر فعالان اقتصادی هماهنگ کنند.

مطیع جهانی ابراز داشت: حضور حداکثری هیات های تجاری در نمایشگاه نوزدهم از دیگر نکات برجسته این دوره است که در جهت توسعه صادرات خدمات فنی و مهندسی، سعی شده است که حضور حداکثری هیات های تجاری را داشته باشیم و در ۴روز نمایشگاه فضای مناسبی برای جلسات B۲B به صورت هماهنگ شده برنامه ریزی شده است.

ربات تلگرام بازدیدکنندگان از دیگر خدمات ارائه شده در این نمایشگاه است که به گفته دبیر اجرایی نمایشگاه نوزدهم، بازدیدکنندگان می توانند با عضویت در کانال تلگرامی نمایشگاه اتاق تعاون، محل غرفه و شرکت مورد نظر خود را مسیریابی کنند.

ایجاد نمایشگاه مجازی در سایت نمایشگاهی اتاق تعاون از دیگر خدمت ارائه شده در نوزدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان است، مطیع جهانی با بیان این مطلب بیان داشت: برای اولین بار نمایشگاه مجازی نوزدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان بر روی سایت تخصصی امور نمایشگاهی اتاق تعاون قرار گرفته است که دو هدف را دنبال می کند، در گام اول این نمایشگاه فرصتی است برای آن گروه از شرکت کنندگان که بتوانند محصولات و دستاوردهای شرکت متبوع خود را در سایت بارگذاری کرده و آن را ارائه کنند و در گام دوم نیز برای آن دسته از فعالانی که فرصت حضور در نمایشگاه نوزدهم را نداشته اند، می توانند به صورت مجازی خدمات و محصولات را در سایت بارگذاری کرده و از امکان ارائه آن به سایر فعالان حوزه بهره ببرند.

معاون پشتیبانی، برنامه ریزی و تحقیقات اتاق تعاون ایران همچنین به امکان دعوت مدعوین مشارکت کنندگان از طریق دعوتنامه دیجیتال اشاره و خاطر نشان کرد:  برای سهولت در دعوت بازدیدکنندگان، این خدمت برای مشارکت کنندگان آماده شده است که مشارکت کنندگان می توانند از این طریق مدعوین خود را با نام شرکت خود و امضای دیجیتال برای حضور در نمایشگاه و بازدید از غرفه مورد نظر دعوت کنند.

این مقام مسئول با تاکید بر مدیریت الگوی مصرف و ارائه خدمات بیشتر به مشارکت کنندگان به عنوان همراهان و فعالان حوزه صنعت ساختمان، ابراز داشت: با هدف بالا بردن کیفیت برگزاری و ارتقاء جایگاه صنعت ساختمانی کشور در کلاس بین المللی همچنین رضایت عموم مشارکت کنندگان اعم از داخلی و خارجی برنامه ریزی های متنوعی صورت گرفته و تلاش شده است در فرصت ۴ روزه نمایشگاه، بستر و زمینه مناسبی برای ارائه دستاوردها و خدمات فعالان حوزه صنعت کشور فراهم شود. وی خاطر نشان کرد: صنعت ساختمان، به عنوان صنعت پیشران در اقتصاد قرار دارد و بیش از ۶۰ درصد صنایع به آن وابسته است.


تعداد بازدید : 358

ارسال نظر

ارسال