گردهمایی فعالان صنعت ساختمان در نمایشگاه بین‌المللی فارس برگزار شد

(11-8 تیرماه، شیراز)

  • یکشنبه 20 تیر 1400 ساعت 15:7

اخبار => اخبار

باشگاه در و پنجره و نما: بیست‌و سومین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان با حضور خرم رئیس سازمان نظام ‌مهندسی ساختمان کشور و رضایی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس و جمعی از مسئولین استان و فعالان برتر این حوزه از تاریخ 11-8 تیرماه 1400 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان فارس برگزار شد.
گردهمایی فعالان صنعت ساختمان در نمایشگاه بین‌المللی فارس برگزار شد

به گزارش باشگاه در و پنجره و نما به‌نقل از ایلنا، مراسم افتتاحیه این نمایشگاه عصر سه‌شنبه هشتم تیرماه سال جاری با حضور برخی از مسئوالن استانی و روسای اتحادیه ها در نمایشگاه شیراز برگزار شد. این نمایشگاه با حضور نمایندگانی از 13 استان کشور و همچنین نمایندگانی از کشورهای آلمان و ایتالیا برگزار شد.

سیدمحمود موسوی مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس در آیین گشایش این نمایشگاه گفت: صنعت ساختمان می‌تواند به‌طور مستقیم و غیرمستقیم با ایجاد فرصت‌های گوناگون و متنوع شغلی، پیشرفت و رشد کشور را رقم بزند و قطعاً تلاش برای رونق‌بخشی به این صنعت موجب گردش بهتر چرخه اقتصادی می‌شود.

موسوی استان فارس را از استان‌های برتر و پیشگام در حوزه صنعت ساختمان برشمرد و افزود: این استان با توجه به موقعیت جغرافیایی و نزدیکی به آب‌های خلیج‌فارس و کشورهای حاشیه آن از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و می‌تواند به توسعه و پیشرفت صادرات غیرنفتی کشور کمک کند.

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس با اعلام اینکه سه سالن سرو، بهار و حافظ به مساحت 10 هزار مترمربع به بیست و سومین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان اختصاص داده شده است گفت: این نمایشگاه با حضور 93 شرکت و تولیدکننده معتبر داخلی از سراسر نقاط کشور که 45 درصد آنها از استان فارس و مابقی از استان‌های تهران، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، اصفهان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، گلستان، البرز، یزد و ... است، برگزار ‌شد.


تعداد بازدید : 274

ارسال نظر

ارسال