محمدحسین فریور،‌ مدیرعامل گلوبالوم:

به‌عنوان اعتراض در نمایشگاه در و پنجره امسال شرکت نکردیم

  • سه شنبه 1 خرداد 1403 ساعت 14:23

اخبار => اخبار

باشگاه در و پنجره و نما: امروزه، ارتقای سطح کیفی در و پنجره‌ها و نمای ساختمان به لحاظ عملکرد حرارتی و کیفی از خواسته‌های اصلی طراحان ساختمان‌های مدرن می‌باشد که گلوبالوم، با طراحی و توسعه این سیستم‌ها سعی در برآورده‌کردن این نیاز را دارد.
به‌عنوان اعتراض در نمایشگاه در و پنجره امسال شرکت نکردیم

به گزارش باشگاه در و پنجره و نما، دیدگاه و هدف این مجموعه، طراحی و توسعه سیستم‌های آلومینیومی با رویکرد ارتقای سطح کیفی در و پنجره‌ها و نمای آلومینیومی با عملکرد حرارتی بالا، استحکام و درعین‌حال راحتی سازنده‌های در و پنجره و نمای آلومینیومی در پروسه ساخت و نصب می‌باشد.

سیستم‌های آلومینیومی گلوبالوم، با هدف رسیدن به نیازهای ساختمان‌های مدرن و پاسخگویی به الزامات حفظ انرژی و ماندگاری بالا و درعین‌حال آزادی عمل معماران در استفاده از پنجره‌ها و نماها با اشکال مختلف طراحی شده است.

در ادامه، گفت‌وگوی مجله در و پنجره و نما با مهندس فریور، مدیرعامل این شرکت را در آستانه برگزاری شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی در و پنجره تهران می‌خوانیم:

  • شرکت گلوبالوم از چه سالی فعالیت خود را آغاز کرد؟

شرکت گلوبالوم به‌طور رسمی از سال 1395 شروع به کار کرده است.

  • مسأله متفاوت برای تأسیس این شرکت و خلق این برند چه بود؟

به‌نظر اینجانب بین سیستم‌های طراحی‌شده در منطقه ما با سیستم‌های طراحی‌شده در اروپا (به‌عنوان پیشرو در صنعت در و پنجره و نما) تفاوت‌های کیفی قابل‌‌ملاحظه‌ای وجود دارد. هدف گلوبالوم کم‌کردن این فاصله و رسیدن به کیفیت نزدیک با شرکت‌های مطرح اروپایی و بین‌المللی در این زمینه است.

  • دستاوردهای این چند ساله گلوبالوم را بفرمایید. محصولات جدید دو سال اخیر چه بوده است؟

یکی از موارد اختلاف در سیستم های پیشرو که در بالا ذکر شد، قطعات جانبی مورداستفاده در صنعت در و پنجره و نما است. طراحی و تولید این قطعات به‌نظرم یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که از بدو شروع کار موردنظر گلوبالوم بوده و باعث تفاوت کیفی سیستم‌های گلوبالوم با سایر سیستم‌ها می‌باشد. از جدیدترین دستاوردهای این مجموعه اخذ تأییدیه سیستم‌ها از آمریکای شمالی و شروع صادرات به این منطقه می‌باشد.

  • توسعه و پیشرفت برند گلوبالوم با توجه به دیدگاه شما از برنامه‌ریزی جلوتر است یا هنوز به اهداف برنامه‌ریزی‌شده نرسیده است؟

قطعاٌ تجربه یکی از مهم‌ترین فاکتورها در طراحی و تولید سیستم می‌باشد. با توجه به جوان‌بودن این برند به‌نظرم از رشد مطلوبی برخوردار بوده ولی بازنگری و بازطراحی سیستم‌ها یکی از اصولی است که همیشه در دستورکار گلوبالوم قرار دارد.

  • داشتن گواهینامه‌ها و استانداردهای بین‌المللی چه نقشی در توسعه برند دارد؟

محک‌زدن سیستم در شرایط آب و هوایی مختلف با استانداردهای مختلف به‌طور قطع موجب پیشرفت و آموزش بیشتر بخش طراحی و توسعه گلوبالوم خواهد شد که این موضوع منتج به توسعه خواهد شد.

  • از مهم‌ترین پروژه‌های انجام‌شده نام ببرید و آن‌ها را معرفی کنید.

پروژه‌های زیادی با برند گلوبالوم در سراسر کشور اجرا شده است که هرکدام به نوبه خود حائز اهمیت است. وقتی از کلیات به جزئیات می‌رسید همه پروژه‌ها جایگاه ویژه خواهند داشت ولی برای آشنایی بیشتر می‌توانید به اینستاگرام گلوبالوم مراجعه بفرمایید.

  • برای برندسازی از چه شیوه‌هایی استفاده می‌کنید؟

صداقت، مشتری‌مداری و تلاش در جهت بهبود کیفیت

  • چرا امسال در نمایشگاه پنجره شرکت نداشتید؟

با توجه به برنامه نامنظم نمایشگاه در دو سال اخیر و نامناسب بودن زمان و ساعات بازدید، تصمیم گرفتیم به‌عنوان اعتراض امسال در نمایشگاه شرکت نکنیم هرچند که هیچ گوش شنوایی برای این موضوع وجود ندارد. زمان برگزاری نمایشگاه با توجه به شرایط ساخت‌و‌ساز در کشورما می‌بایست حدود اردیبهشت‌ماه یا بهمن‌ماه باشد. همچنین ساعات پایانی روز بهترین زمان برای برگزاری نمایشگاه است که متأسفانه هیچ‌کدام محقق نمی‌شود و با توجه به هزینه‌های گزاف نمایشگاه به‌نظر می‌رسد صرف این هزینه‌ها به هر شکل دیگری جواب بهتری را عاید مجموعه خواهد کرد.

  • اگر صحبتی باقی مانده بفرمایید.

متشکرم از وقتی که دراختیار اینجانب قرار دادید و امیدوارم شرایط کار صنعتی و تولیدی بهتر از این حالتی شود که الان با آن مواجه است.


تعداد بازدید : 1160

ارسال نظر

ارسال