ساختمان دانشگاه صنعتی کرمانشاه به مدلی برای سایر دانشگاه‌ها تبدیل می‌شود

  • سه شنبه 25 آبان 1395

اخبار => اخبار

باشگاه در و پنجره ونما: مدیرکل نظارت بر طرح‌های عمرانی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: ساختمان دانشگاه صنعتی کرمانشاه به مدلی برای سایر دانشگاه‌ها تبدیل می‌شود.
ساختمان دانشگاه صنعتی کرمانشاه به مدلی برای سایر دانشگاه‌ها تبدیل می‌شود

 به گزارش ایسنا،  دکتر مهرالله رخشانی مهر در بازدید از ساختمان تازه تاسیس شده دانشگاه صنعتی کرمانشاه گفت: کیفیت و اصول فنی با رعایت مقررات ساخت و ساز باید در اجرای طرح های عمرانی در اولویت قرار گیرد و در میان مجریان طرح ها نیز نهادینه شود.

 وی با توجه به کیفیت بالای اجرای ساختمان و مدل پیشنهادی جدید به کار گرفته شده در دانشگاه صنعتی کرمانشاه مقرر کرد ﺩﺭ نخستین همایش ملی ﺩاﻧﺸﮕﺎﻩ ﺳﺒﺰ که اسفند ماه سال جاری برگزار خواهد شد از طرح دانشگاه صنعتی کرمانشاه به عنوان یک مدل الگو برای سایر دانشگاه ها استفاده شود.

دکتر علی اکبر اختری رییس دانشگاه صنعتی کرمانشاه نیز توضیحاتی را در خصوص فازهای دانشگاه ارائه کرد و افزود: در حال حاضر ۳ فاز از ۴ فاز دانشگاه با متراژ بیش از 16 هزار متر مربع تکمیل شده و به بهره برداری رسیده است.

وی ادامه داد: همچنین فاز چهارم (میانی) دانشگاه به متراژ هفت هزار متر مربع، تاکنون ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

اختری خاطرنشان کرد: در فاز چهارم فضاهایی از جمله سلف سرویس، آمفی تئاتر و فضاهای آموزشی و آزمایشگاهی دیگری نیز جانمایی شده  که به زودی با بهره برداری از این فاز، آماده خدمت رسانی به دانشجویان خواهد شد.


تعداد بازدید : 586

ارسال نظر

ارسال