غلامرضا حکیمی مدیرعامل شرکت آکپا:

ارتقای کیفیتی، رمز توسعه صنعت آلومینیوم

یک پرس اکستروژن جدید 8 اینچ به مجموعه اضافه می‌شود

  • دوشنبه 1 شهریور 1400 ساعت 11:33

اخبار => اخبار

باشگاه در و پنجره و نما: مدیرعامل شرکت آکپا معتقد است، افزایش کیفیت محصولات تولیدی منجر به توسعه صنعت آلومینیوم می‌شود.
ارتقای کیفیتی، رمز توسعه صنعت آلومینیوم

به‌گزارش باشگاه در و پنجره و نما، غلامرضا حکیمی مدیرعامل شرکت آکپا ایران با اشاره به وضعیت تولید در یک سال اخیر، بیان کرد: با توجه به اینکه شرکت آکپا شرکتی مطرح در صنعت آلومینیوم است، خوشبختانه مشکلات موجود تاثیری بر روند تولید ما نداشت.

وی ادامه داد: درواقع باتوجه به کیفیت و تنوع محصول که در اولویت اصلی ما قرار دارد، رکود موجود در بازار به کارخانه ما وارد نشد.

حکیمی همچنین با اشاره به تولید محصولات جدید و رونمایی در نمایشگاه امسال، بیان کرد: درواقع 6 سیستم را برای رونمایی به نمایشگاه امسال آورده‌ایم. ما امسال 5 سری پنجره‌های هوشمند را رونمایی کرده‌ایم. این پنجره‌ها برای حالت لیفت اند اسلاید و پنجره‌های کشویی و در و پنجره لولایی استفاده می‌شود. محصول جدید دیگر ما پنجره گیوتینی است.

وی درباره طرح توسعه در این مجموعه اظهار کرد: در سال جاری یک پرس اکستروژن جدید 8 اینچ به مجموعه اضافه می‌شود.

حکیمی با اشاره به انتظارات از دولت سیزدهم نیز گفت: انتظار ما این است که شعار مقام معظم رهبری در تولید اجرایی شود زیرا تا به امروز حمایتی از سوی دولت در حوزه تولید نداشته‌ایم. برخی موضوعات تنها در حد شعار بود اما امیدواریم دولت جدید موانع تولید را از میان بردارد.

وی همچنین اظهار کرد: امروز در صنعت آلومینیوم مهمترین موضوع بحث کیفیت است. متاسفانه برخی شرکت‌ها از کیفیت محصول کم می‌کنند. اگر همکاران محصول با کیفیت تولید کنند، می‌توان شاهد توسعه هرچه بیشتر صنعت آلومینیوم بود.

حکیمی در پایان با اشاره به مجله درو پنجره گفت: مجله خوبی است که حوزه تنوع و نوآوری پیشتاز بوده است.


تعداد بازدید : 535

ارسال نظر

ارسال