راه اندازی انبار صنایع آلومینیوم ماندگار در پایتخت

  • سه شنبه 6 مهر 1400 ساعت 20:0

اخبار => اخبار

شرکت صنایع آلومینیوم ماندگار به تازگی با راه‌اندازی انبار در شهرک صنعتی شمس آباد تهران، قدم دیگری در راستای رشد کیفیت خدمات و افزایش رضایتمندی مشتریان برداشته است.
راه اندازی انبار صنایع آلومینیوم ماندگار در پایتخت

به گزارش باشگاه در و پنجره و نما به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع آلومینیوم ماندگار، با گشایش این انبار، دریافت و تحویل کالا در تهران برای مشتریان این مجموعه فراهم شده است.

شرکت ماندگار همچنین اعلام کرد افتتاح این انبار به منظور پذیرش سفارشات خاص و با حجم کم (کمتر از ظرفیت کامل یک ماشین)، کاهش هزینه‌های حمل کالا برای مشتری و افزایش کیفیت خدمات بوده است. در همین راستا برنامه‌ریزی به گونه‌ای صورت پذیرفته است که زمان تحویل سفارشات تحویل شده به انبار تهران افزایش پیدا نکرده و طبق روال کنونی در کوتاه‌ترین زمان انجام شود. همچنین نیروهای آموزش دیده این مجموعه با مراقبت‌های حرفه‌ای، میزان آسیب به بار حین بارگیری، حمل و تخلیه را به حداقل می‌رسانند. در پایان هر مرحله از فرآیند نیز با اطلاع‌رسانی‌های مکانیزه، مشتریان در جریان پیشرفت کاری سفارشات خود قرار می گیرند. در مورد سفارشات با ظرفیت کامل یک ماشین (4 تن به بالا) در محدوده استان تهران، نیز تسهیلات ویژه‌ای در نظر گرفته شده است.

شرکت صنایع آلومینیوم ماندگار ارائه دهنده خدمات آندایزینگ آلومینیوم، از سال 1342فعالیت خود در حوزه آلومینیوم را آغاز نموده است. در سال ۱۳۵۶ به عنوان اولین ارائه دهنده خدمات آندایزینگ در شمال کشور و سومین ارائه دهنده این خدمات در کشور مسیر خود را ادامه داد. این شرکت در سال ۱۳۷۱ موفق به بهره‌برداری از تکنولوژی آندایزینگ رنگی آلومینیوم شد و در سال ۱۳۸۷ اولین بروز رسانی و توسعه خطوط آندایز خود را صورت داد. این شرکت جهت ارتقاء سطح خدمات رسانی خود به مشتریان در سال ۱۳۹۸ با بروز رسانی و توسعۀ خطوط آندایزینگ خود در شهر اراک، شهرک صنعتی خیرآباد در زمینی به مساحت ۱۰۵۰۰ متر مربع فعالیت خود را گسترش داده و تا به امروز در حال ارائه خدمات آندایزینگ آلومینیوم در سطوح کیفی حرفه‌ای به مشتریان است.


تعداد بازدید : 445

ارسال نظر

ارسال