حضور سرمایه گذاران در شهرک های صنعتی قزوین رونق کسب و کار و تولید را نوید می دهد

  • پنجشنبه 22 مهر 1395 ساعت 0:29

اخبار => اخبار

قزوین-ایرنا- معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: حضور سرمایه گذاران در شهرک های صنعتی استان در طول چند ماه اخیر نوید بخش رونق کسب و کار و تولید است.
حضور سرمایه گذاران در شهرک های صنعتی قزوین رونق کسب و کار و تولید را نوید می دهد

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین که روز دوشنبه به ایرنا نمابر شده است، ایوب رحیمی روز دوشنبه در همایش تجلیل از آتش نشانان و مراسم مانور آتش نشانی در شهرک صنعتی کاسپین افزود: امروز با تلاش های دولت تدبیر و امید شاهد ایجاد نشاط و امید در بخش های مختلف از جمله حوزه های تولید و صنعت هستیم.
وی اظهار کرد: رشد سرمایه گذاری در بخش تولید و صنعت یکی از دستاوردهای مهم دولت است که در نهایت به رشد اشتغال و اقتصاد استان و کشور می انجامد.
رحیمی، یکی از مهم ترین ظرفیت های اقتصادی قزوین را وجود شهرک ها و نواحی صنعتی مختلف عنوان کرد و گفت: در این میان شهرک کاسپین به دلیل موقعیت خوب خود توانسته پایگاه جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی باشد.
این مقام مسئول از آتش نشانی به عنوان یک حرفه ارزشمند یاد کرد و گفت: باید با گسترش آموزش به آتش نشانان سرعت عمل کار در بین آنها را افزایش داد تا خسارت های ناشی از حوادثی چون آتش سوزی در واحدهای تولیدی به حداقل برسد.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین نیز در این مراسم گفت: تمامی واحدهای فعال صنعتی مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی استان از خدمات آتش نشانی و ایمنی برخوردار هستند.
حمیدرضا خانپور افزود: هم اکنون شش ایستگاه آتش نشانی فعال مجهز به هشت خودروی آتش نشانی در شهرک ها و نواحی صنعتی استان مشغول به فعالیت هستند و به زودی ایستگاه آتش نشانی ناحیه صنعتی دانسفهان نیز راه اندازی م یشود.
وی افزود: در یکسال گذشته یک هزار و 750 نفر - ساعت دوره های آموزشی پیشگیری از حریق ، اطفا حریق و کمک های اولیه برگزار و 134 ملیات مانور آتش نشانی اطفا در شهرک های صنعتی انجام شده است..
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین در ادامه به همراه مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان از سه واحد تولیدی شامل پویش پارت سیمین تولید کننده قطعات خودرو و یراق آلات درب و پنجره ، شرکت ارمغان پونک تولیدی کننده فرش و قالیچه و طرح صنعتی در مرحله ساخت سلامت بزرگ مهر در شهرک صنعتی کاسپین بازدید کردند.
استان قزوین دارای 15 شهرک و ناحیه صنعتی است.


تعداد بازدید : 431

ارسال نظر

ارسال