برگزاری نوزدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان در گلستان

  • شنبه 19 تیر 1400 ساعت 15:23

اخبار => اخبار

باشگاه در و پنجره و نما رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان گفت: نوزدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان در استان گلستان با حضور ۴۶ شرکت در محل دائمی نمایشگاه‌های استان در گرگان برگزار شد.
برگزاری نوزدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان در گلستان

به گزارش باشگاه در و پنجره و نما به‌نقل از ایرنا، حسین طلوعیان در حاشیه افتتاح نمایشگاه صنعت ساختمان اظهار داشت: نوزدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان چهارم تیرماه با حضور 46 شرکت تولیدی از استان‌های تهران، گلستان، خراسان رضوی، مازندران و آذربایجان غربی و میهمانان خارجی در گرگان افتتاح شد.

وی گفت: در این نمایشگاه شرکت‌های تولیدی، کالاهای خود را در گروه‌هایی مانند تاسیسات ساختمانی، درب و پنجره، کاشی و سرامیک، محصولات بتونی، تجهیزات برقی، سیستم‎‎های هوشمند، دستگاه ساخت‌وساز میلگرد، کامپوزیت ویژه نما، دکوراسیون داخلی، انواع پمپ ساختمان، تصفیه آب و چمن مصنوعی در فضایی به مساحت 2 هزار و 200 مترمربع به نمایش گذاشتند.

طلوعیان از حضور یک هیئت تجاری 10 نفره کشور قزاقستان در این نمایشگاه خبر داد و گفت: این هیئت تجاری در قالب سه گروه تخصصی حوزه صنعت ساختمان با هماهنگی نمایندگی وزارت امور خارجه، دفتر سرکنسولگری قزاقستان، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گرگان و معاونت اقتصادی استانداری گلستان برای تقویت مبادلات تجاری به این استان سفر کرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: ارزش مبادلات استان گلستان با قزاقستان سال قبل باوجود شیوع ویروس کرونا، 25 میلیون دلار بود.

وی در خصوص ازسرگیری برپایی نمایشگاه در گلستان گفت: با مجوز اخیر ستاد ملی کرونا و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، نمایشگاه‌های تخصصی در شرایط نارنجی و زرد شیوع کرونا برای بازدید متخصصان به‌صورت محدود برگزار می‌شود.

  •  

 


تعداد بازدید : 285

ارسال نظر

ارسال