مجمع عمومی سالیانه بیمه ایران برگزار شد/ تقدیر طیب‌نیا، وزیر اقتصاد از عملکرد بیمه ایران و پورکیانی، مدیرعامل این شرکت

  • چهارشنبه 18 مرداد 1396 ساعت 20:2

اخبار => سایر رسانه ها

علی طیب نیا در مجمع عمومی سالیانه بیمه ایران که بعد از ظهر امروز برگزار شد ضمن تقدیر از عملکرد بیمه ایران و پورکیانی، مدیرعامل این شرکت گفت: من از عملکرد بیمه ایران در سال گذشته رضایت دارم. ثباتی که در سال گذشته ایجاد شده قابل تقدیر است.
مجمع عمومی سالیانه بیمه ایران برگزار شد/ تقدیر طیب‌نیا، وزیر اقتصاد از عملکرد بیمه ایران و پورکیانی، مدیرعامل این شرکت

به گزارش اقتصاد آنلاین، در مجمع بیمه ایران همچنین دکتر همتی، رئیس کل بیمه مرکزی، دکتر قضاوی، معاون بانک و بیمه وزارت اقتصاد و دکتر پورمحمدی معاون سازمان برنامه و بودجه و محسن پورکیانی، مدیرعامل بیمه ایران از عملکرد مثبت بیمه ایران در سال گذشته یاد کرده و موارد زیر مطرح شد:

- بیمه ایران در سال 95 موفق شد رشد حق بیمه را از 7 درصد در سال 94 به 16 درصد در سال 95 برساند.

- توانگری مالی بیمه ایران که در سال 94 افت کرده بود دوباره مسیر صعودی را پیش گرفت که نشانه بسیار مهم و مثبتی برای این شرکت است.

- پرداخت خسارت پلاسکو، پرداخت خسارت پتروشیمی بوعلی که بزرگترین خسارت تاریخ بیمه بود، ارایه خدمات به خانواده های شهدا و ایثارگران علی رغم بدهی های سنگین بنیاد شهید و پرداخت 4 فقره خسارت عمده به شرکت های هواپیمایی همه فقط در سال 95 از اقدامات بزرگی بود که نمونه آن در سال های گذشته در بیمه ایران کمتر دیده شده است.

- بیمه ایران در سال 95، روزانه حدود 280 میلیارد ریال به مردم خسارت پرداخت کرده است.

- حرکت استراتژیک این شرکت به سمت بیمه های زندگی باعث شد بیمه ایران بیشترین نرخ رشد در بیمه های زندگی را داشته باشد؛ رشدی بالغ بر 21 درصد.

- میزان اخذ ذخایر فنی شرکت در سال 95 بالغ بر 104 میلیارد ریال بوده است که این میزان در صنعت بیمه بی نظیر است و حدوداً معادل کل حق بیمه صادره شرکت در حساب های ذخیره، شناسایی کرده است.


تعداد بازدید : 284

ارسال نظر

ارسال