استان‌ها اختیار‌دار اقتصاد مقاومتی شوند

  • چهارشنبه 8 شهریور 1396 ساعت 12:56

اخبار => سایر رسانه ها

رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: از فرمانده اقتصاد مقاومتی می خواهم که اختیارات اقتصاد مقاومتی را به استانها بدهند.
استان‌ها اختیار‌دار اقتصاد مقاومتی شوند

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از خبرآنلاین،عزیز اکبریان در مراسم تکریم از خدمات محمدرضا نعمت زاده و معارفه محمدشریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهار داشت: مشکل امروز صنعت در بانک، قاچاق، رکود، واردات و کاهش صادرات است.

وی افزود: امیدواریم فرصتی شود همه به حل این مشکلات در حوزه تولید و صنعت کمک کنند؛در آغاز راه باید برای حل مشکل فساد اداری کار را شروع کنیم ، این طور نباشد که ۲۰ هندوانه برداریم و در نهایت کاری نکنیم.

اکبریان در ادامه با خطاب قراردادن معاون اول رییس جمهور عنوان کرد: دو نکته را به معاون اول می گویم و  از ایشان دو خواهش دارم؛در اقتصاد مقاومتی به عنوان فرماندهی اقتصاد مقاومتی به استانداران اختیار دهید. من خواهش می کنیم اختیارات فرماندهی اقتصاد مقاومتی را به استان ها بدهید.

رییس کمیسیون صنعت و معدن مجلس همچنین با تاکید بر واگذاری بنگاه ها به بخش خصوصی و با انتقاد از نقش پررنگ بخش خصولتی  در اقتصاد کشور، عنوان کرد: طی سال های گذشته اشتباه هایی در حوزه مدیریت صورت گرفت،به طوری که گاهی شاهدیم مثلا وزیر دفاع ما مدیر پتروشیمی شده و یا مدیر دیگری در راس مدیریت بانک تعاون نشسته است.

اکبریان تاکید کرد: این انتخابها را باید اصلاح کرد؛ مجلس هم این آمادگی را دارد که کمک کند. باید دست به دست هم دهیم که این وضعیت را اصلاح کنیم.


تعداد بازدید : 100

ارسال نظر

ارسال