افزایش هزینه کشتیرانی در شرایط فعلی بزرگترین اجحاف است/ مقامات ناظر ورود کنند

  • شنبه 5 آبان 1397 ساعت 20:15

اخبار => سایر رسانه ها

عضو هیات نمایندگان اتاق تهران درباره افزایش حدود دو برابری هزینه حمل‌و نقل از سوی شرکت کشتیرانی ایران گفت: افزایش هزینه کشتیرانی در شرایط فعلی بزرگترین اجحاف است.
افزایش هزینه کشتیرانی در شرایط فعلی بزرگترین اجحاف است/ مقامات ناظر ورود کنند

به گزارش باشگاه در و پنجره و نما

اقتصاد آنلاین- فاطمه اکبرخانی؛ شنیده‌ها حاکی از این است که شرکت کشتیرانی ایران که به نوعی تنها شرکت در حمل‌و نقل دریایی ایران به شمار می‌رود، در شرایط فعلی که کشور در بدترین وضع اقتصادی به سرمی‌برد، اقدام به افزایش هزینه‌ها کرده است. 

در این راستا محمد حسین برخوردار در گفت‌و گو با خبرنگار اقتصاد آنلاین اظهار کرد: شرکت کشتیرانی ایرانی از زمانی که متوجه شد کشتی‌های خارجی کمتر می‌توانند وارد کشور شوند، قیمت‌ها را تا حدود 2برابر افزایش داده‌اند که این اقدام بسیار بدی است.

عضو کمیسیون مدیریت واردات اتاق ایران

با تاکید بر این که شرکت‌های کشتیرانی حق افزایش قیمت تا این حد را ندارند، تصریح کرد: به احتمال زیاد این شرکت‌ها قیمت را به صورت خودسرانه افزایش داده‌اند و به طور حتم اگر کسی شکایتی انجام دهد رسیدگی خواهد شد.

برخوردار با بیان این که سازمان حمایت از مصرف‌کننده و تعزیرات نهاد ناظر در ارتباط با این موضوع هستند، گفت: ابتدا مقامات بالادستی کشتیرانی باید مورد بررسی قرار گیرد، زمانی ارگان مربوط به این شرکت سازمان تامین اجتماعی و وزارت صنایع بوده است.


تعداد بازدید : 461

ارسال نظر

ارسال