بررسی اجرای قانون هدفمندی یارانه ها در کمیسیون برنامه و بودجه/ آسیب شناسی بودجه ۹۶ برای اجرای بهتر بودجه۹۷

  • جمعه 7 اردیبهشت 1397 ساعت 12:15

اخبار => سایر رسانه ها

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس عنوان کرد که این کمیسیون طرحی به منظور بررسی عملکرد اجرای قانون هدفمندی یارانه ها را در دستور کار دارد.
بررسی اجرای قانون هدفمندی یارانه ها در کمیسیون برنامه و بودجه/ آسیب شناسی بودجه ۹۶ برای اجرای بهتر بودجه۹۷

مهرداد لاهوتی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی اقتصاد آنلاین اظهار داشت: بیش از هشت سال از آغاز اجرای قانون هدفمندی یارانه ها می گذرد و ایرادات و اشکالاتی به نحوه و چگونگی اجرای این قانون وارد است که باید برطرف شود.

لاهوتی در ادامه افزود: از آنجا که مسایل و موضوعات بسیاری در مورد نحوه اجرای قانون هدفمندی، مبهم است یا انحرافاتی از قانون دیده می شود، بنابراین با توجه به حساسیت موضوع، کمیسیون برنامه و بودجه مجلس مقرر کرد که عملکرد اجرای این قانون را بررسی کند.

نماینده لنگرود در مجلس تصریح کرد: در این بررسی به دنبال آن هستیم که ببینیم چه اقداماتی در مورد قانون هدفمندی یارانه ها انجام داده ایم، کجای کار هستیم و باید در آینده چه کارهایی را انجام دهیم.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس عنوان کرد: در واقع قرار بر این است که در مورد نحوه اجرای هدفمندی یارانه ها، یک بار دیگر یک کار اساسی و زیربنایی انجام شود.

لاهوتی با بیان اینکه بررسی عملکرد قانون بودجه 96 هم در دستور کار کمیسیون برنامه و بودجه مجلس قرار دارد، گفت: بخشی از عملکرد اجرای بودجه 96 مورد بررسی قرار گرفته و بررسی بخش دیگری از آن در این کمیسیون ادامه خواهد یافت.

وی در ادامه افزود: آسیب شناسی بودجه 96 می تواند به اجرای کامل و بدون مشکل بودجه سال 97  کمک شایانی کند.

این نماینده مجلس در پایان اظهار داشت: در همین راستا کمیسیون برنامه و بودجه مجلس بنا دارد عملکرد دستگاه ها و وضعیت وزارتخانه ها نسبت به بودجه ای که دریافت کرده اند را مورد بررسی قرار دهد.


تعداد بازدید : 209

ارسال نظر

ارسال