بروز رسانی زیرساخت‌های مکانیکال فرودگاه مهرآباد

  • شنبه 4 فروردین 1397 ساعت 16:15

اخبار => سایر رسانه ها

مدیرکل فرودگاه بین المللی مهرآباد از نوسازی همه­ ­­زیرساخت‌های مکانیکال فرودگاه مهرآباد تا پایان سال ۹۷ خبر داد.
بروز رسانی زیرساخت‌های مکانیکال فرودگاه مهرآباد

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از صداوسیما، ­­ میرسعید صفی نیا ­از خرید سامانه‎ها و تجهیزات زیر ساختی نوین برای­ نوسازی امکانات و تجهیزات مکانیکال در سیستم‌های برودتی فرودگاه مهرآباد خبر داد و گفت: ­خرید چنین سامانه‎هایی با این حجم و آن هم در بدترین شرایط تحریم ظالمانه­­ نخستین بار­ در تاریخ صنعت صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه فرودگاه مهرآباد با قدمتی چند ساله، بهترین گزینه برای بروز رسانی این امکانات بود، افزود: این اقدام با تلاش اداره کل تجهیزات وسامانه‌های فرودگاهی مدیران ستادی شرکت فرودگاه‌ها وناوبری هوایی ایران محقق شد.

مدیرکل فرودگاه­ مهرآباد تهران ­با اشاره به اینکه روند نوسازی تجهیزات به سامانه‎های مدرن و به‎روز در دستور کار شرکت قرار گرفته است. تجهیزاتی مکانیکال فرودگاه مهرآباد از جمله دیزل ژنراتور‌ها ودیگ‌های بخار وپکیچ‌ها و هواساز‌ها و همچنین برج‌های خنک کننده سیستم‌های تاسیساتی ترمینال‌های فرودگاه مهرآباد بروز شده است و قصد داریم که تا پایان سال ۹۷ این زیرساخت با امکانات جدید و مدرن به خدمات‎رسانی به مسافران بپردازند.

وی با اشاره به اینکه تجهیزات جدید خریداری شده در این زمینه­ شامل زیرساخت‌های تاسیساتی است، گفت: با هماهنگی اداره‎کل تجهیزات و سامانه‎های فرودگاه، این سیستم‌ها برای بهبود سرویس دهی بهتر در راستای ارتقای ­خدمات فرودگاهی به مسافران با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال از اعتبارات شرکت فرودگاه‌ها ­فراهم خواهد شد.


تعداد بازدید : 182

ارسال نظر

ارسال