تجمع اپراتورهای پست‌ فشار قوی در مقابل وزارت نیرو

  • یکشنبه 9 اردیبهشت 1397 ساعت 20:17

اخبار => سایر رسانه ها

اپراتورهای پست‌های فشار قوی برق برای چندمین بار در اعتراض به طولانی شدن تغییر وضعیت خود از حالت پیمانکاری به قرارداد کار مشخص مقابل وزارت نیرو تجمع کردند.
تجمع اپراتورهای پست‌ فشار قوی در مقابل وزارت نیرو

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از فارس، حدود ۵۰ تا ۶۰ نفر از اپراتورهای پست‌های فشار قوی برق برای چندمین بار در اعتراض به طولانی شدن تغییر وضعیت خود از حالت پیمانکاری به قرارداد کار مشخص مقابل وزارت نیرو تجمع کردند.

پست‌های فشار قوی برق شرکت‌های تابع شرکت‌های برق منطقه‌ای هستند.

بر این اساس، با وجود امضای موافقت چیت چیان وزیر سابق نیرو مبنی بر تبدیل وضعیت و مشخص شدن تکلیف اپراتورهای پست‌های فشار قوی در خرداد ماه سال گذشته هنوز مراحل تبدیل وضعیت اپراتورهای پست‌های فشار قوی اجرایی نشده است.

این گزارش حاکی است سازمان اداری استخدامی نیز مجوز این اقدام را صادر کرده است، اما هنوز بنا به دلایلی این موضوع اجرایی نمی شود.

مسئولان وزارت نیرو در جمع معترضان حاضر شده و به آنها برای پیگیری این مساله قول مساعد دادند و با توجه به مذاکرات انجام شده خاتمه این تجمع اعلام شد.

بر اساس این گزارش، اپراتورهای پست‌های فشار قوی برق در بهمن ماه سال گذشته نیز دست به تجمع مشابهی زده بودند که با حضور حائری معاون وزیر نیرو در میان تجمع‌کنندگان این تجمع پایان یافت.


تعداد بازدید : 225

ارسال نظر

ارسال