تحقق شعار سال در گرو تسهیل در امور تولیدکنندگان است

  • جمعه 2 فروردین 1398 ساعت 9:59

اخبار => سایر رسانه ها

قزوین - ایرنا - عضو کمیسیون صنایع و نماینده مردم قزوین،آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: تحقق شعار امسال که از سوی مقام معظم رهبری به نام 'رونق تولید' نام گذاری شده در گروه تسهیل در امور تولیدکنندگان است.
تحقق شعار سال در گرو تسهیل در امور تولیدکنندگان است

به گزارش باشگاه در و پنجره و نما

سیده حمیده زرآبادی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه باید بسترهای لازم را برای رونق تولید فراهم کنیم،افزود: متاسفانه بسیاری از تولیدکنندگان ما به خاطر بخشنامه ها و دستورالعمل های غیر کارشناسی در سال‌های گذشته دچار مشکل شده و کارشان عقب افتاده بود که رفع این معضل از سوی دستگاه‌های متولی ضروری است.
وی، هدایت نقدینگی‌های خُرد به سمت تولید را یکی دیگر از راهکارهای تحقق شعار سال برشمرد و خاطرنشان کرد: انجام این مهم نیز با نظارت دقیق و شفافیت های لازم از سوی نهادهای نظارتی باید صورت پذیرد.
زرآبادی اضافه کرد: اعتماد سازی در حوزه تولید با رفع معضلات و مضرات ایجاد شده بدون شک گام مهمی در پویایی اقتصاد و توسعه پایدار کشور محسوب می شود.
عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دغدغه مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد از گذشته های دور وجود داشته و توجه خاص ایشان به این مولفه مهم باید مورد توجه جدی و مستمر مدیران عالی دستگاه‌های اجرایی و نظارتی باشد.
8054*3013


تعداد بازدید : 720

ارسال نظر

ارسال