توسعه صنعت، نیازمند بهره گیری از دانش دیگران است

  • پنجشنبه 18 بهمن 1397 ساعت 0:36

اخبار => سایر رسانه ها

بجنورد - ایرنا - مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت در امور بین الملل گفت: ما برای توسعه بخش صنعت، باید از دانش دیگران که سابقه بیشتری در این حوزه دارند، استفاده کنیم.
توسعه صنعت، نیازمند بهره گیری از دانش دیگران است

به گزارش باشگاه در و پنجره و نما

به گزارش ایرنا محمدرضا فیاض روز چهارشنبه در جمع کارکنان شرکت تولیدی بهنوش شیروان افزود: حوزه صنعت پیش ترها سخت افزاری بود اما به تدریج نرم افزاری شده و کار در حوزه صنعتی بسیار سخت است.
وی اظهار داشت: خراسان شمالی استانی تازه تاسیس است که نیاز به توسعه و رونق بخشی به واحدهای تولیدی دارد و رشد استان در گرو رشد این بخش است.
مشاور امور بین الملل وزیر صمت با تاکید بر لزوم رفتن به سمت اقتصاد مقاومتی، گفت: اقتصاد باید بتواند روی پای خود بایستد چرا که علم و صنعت توقف ناپذیر است.
فیاض، هم افزایی را لازمه سرعت بخشی در حوزه صنعت دانست و افزود: صنعت خراسان شمالی در مقایسه با 15 سال قبل و پیش از استان شدن، رشد خوبی کرده ولی این رشد باید شتاب بگیرد.
وی با اشاره به مشکلات واحدهای صنعتی در خصوص پرداخت قبوض مصرفی و دیگر مسائل مالی، افزود: این بر خلاف سیاست دولتن است که واحدی صنعتی به خاطر این مسائل متوقف شود و اکنون قوه قضاییه نیز از این رویکرد پشتیبانی می کند.
مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت، امروز برای شرکت در آیین افتتاح طرح توسعه شرکت بهنوش به شهرستان شیروان سفر کرده بود.
به گزارش ایرنا، مدیر شرکت بهنوش شیروان نیز در این آیین گفت: هم اکنون این شرکت با کمبود سرمایه در گردش به میزان 200 میلیارد ریال مواجه است تا بتواند فعالیت خود را افزایش دهد.
شرکت بهنوش، سالانه 5 هزار تن انواع ماء الشعیر، دوغ، آبمیوه و نوشابه گازدار تولید می کند و میزان سرمایه گذاری صورت گرفته برای طرح توسعه آن 877 میلیارد ریال با اشتغالزایی برای 20 نفر است.
7186/5132


تعداد بازدید : 162

ارسال نظر

ارسال