راه‌اندازی نخستین شعبه ۲۴ ساعته نت بانک حکمت ایرانیان

  • دوشنبه 9 مهر 1397 ساعت 21:32

اخبار => سایر رسانه ها

مدیر عامل بانک حکمت ایرانیان در مراسم راه اندازی نخستین شعبه ۲۴ ساعته ایرانیان نت این بانک، گفت: ایرانیان نت تمامی خدمات بانک را در ۲۴ ساعت شبانه روز در اختیار مشتریان قرار می دهد.
راه‌اندازی نخستین شعبه ۲۴ ساعته نت بانک حکمت ایرانیان

به گزارش باشگاه در و پنجره و نما

، نخستین شعبه ۲۴ ساعته ایرانیان نت بانک حکمت ایرانیان، عصر امروز در شهرک سازمانی شهید سرلشگر فلاحی رونمایی شد. عباس عسگرزاده، در این مراسم اظهار داشت: در حوزه اقتصاد کشور اقتصاد مقاومتی و مصرف کالای ایرانی باید به نحوی برنامه ریزی شود که از نیرو و توان جوانان به خوبی استفاده شود.

وی افزود: تحریم ها بخش های آسیب زا و ضعف اقتصاد را نشان داد و از آنجایی که اقتصاد کشور بانک محور است، باید با حمایت تولید ملی هم سلیقه و رفتار مردم تغییر یابد و هم کیفیت تولیدات.

مدیرعامل بانک حکمت ایرانیان گفت: ایرانیان نت تمامی خدمات بانک را در ۲۴ ساعت شبانه روز در اختیار مشتریان قرار می دهد. عسگرزاده افزود: الان فرصت طلایی است که باید در مباحثی از جمله ارز رمزها اقداماتی صورت گیرد.

وی با تاکید بر اینکه ۱۳ آبان سرفصلی جدید برای تحریم ها است، گفت: دلسوزان نظام باید با استفاده از قابلیت های داخلی تهدید را به فرصت تبدیل کنند و همچنین نقاط ضعف شناسایی و اصلاح شود. وی ادامه داد: همچنین از خودتحریمی و دامن زدن به تحریم ها دوری کنیم‌ و بانک ها نیز با نگاه ملی در برهه حساس فعلی می توانند کشور را در مسیری قرار دهند که آسیبی نبیند.

خسروی، مدیرعامل شرکت توسعه فناوری و تجارت حکمت نیز در این مراسم، گفت: اولین و مهم ترین بحث در شعب هزینه ها است، که با شعب ۲۴ ساعته شاهد کاهش این هزینه ها و همچنین سرعت پاسخگویی به مشتریان خواهیم بود.

وی افزود: دسترسی به شعب، برخط و تخصصی بودن و تنوع سرویس ها از جمله اهداف این طرح بوده است. مدیرعامل شرکت توسعه فناوری و تجارت حکمت فرایند بازطراحی شعب را یک امر ناگزیر عنوان کرد و افزود: سیستم بانکی بین المللی نیز به این باور رسیده است. پروژه ایرانیان نت و اجرای اولین شعب الکترونیکی بانک حکمت ایرانیان است.

وی افزود: افتتاح سه شعبه دیگر تا پایان سال و ۱۵ شعبه تا سال آینده در دستور کار است. به گفته خسروی، راه اندازی ایرانیان نت تحقق بانکداری دیجیتال و بهبود خدمت رسانی به مشتریان است.


تعداد بازدید : 255

ارسال نظر

ارسال