رد خبرسازی کانال مجازی معاند ازسوی مدیرمسوول یک روزنامه

  • جمعه 2 آذر 1397 ساعت 2:11

اخبار => سایر رسانه ها

تهران-ایرنا-مدیرمسوول روزنامه اقتصاد ملی، با رد خبرسازی یکی از کانال های مجازی معاند این اقدام را سوء استفاده از توییت شخصی برای خبررسانی کذب قلمداد کرد.
رد خبرسازی کانال مجازی معاند ازسوی مدیرمسوول یک روزنامه

به گزارش باشگاه در و پنجره و نما

حسین عسگری مدیر مسئول روزنامه اقتصاد ملی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: یکی از کانال های ضد انقلابی در اقدامی با سو استفاده از توییت شخصی من اقدام به خبر سازی ساختگی کرده که این موضوع را قویا رد می کنم.
وی با اشاره به رفتار دور از اخلاق این کانال معاند نظام تصریح کرد: یکی از ارکان فعالیت رسانه‌ای رعایت انصاف و بی طرفی است و عدم این مهم از سوی چنین کانال های معاندی طبیعی است چرا که رسانه باید اخبار را با رعایت امانت، انصاف و عدالت منتشر کند و از کانال های معاند نظام چنین توقعی نمی رود.
مدیرمسوول روزنامه اقتصاد ملی با اشاره به انتشار اخبار کذب و دروغ از سوی این کانال معاند تاکید کرد: انتشار اخبار نادرست، کذب و دروغین که به معنای بی انصافی و عدم رعایت اصول حرفه ای رسانه است بخشی از مرام نامه کانال های معاند است.
عسگری تاکید کرد: متاسفانه همین کانال مجازی معاند و وابسته به رژیم صیهونیستی خبری را مبنی بر ایجاد شرایط استیضاح برای وزیر امور خارجه از سوی رییس محترم دفتر رییس جمهور و به نقل از اینجانب منتشر کرده که این خبر ادعایی مضحک و اعلام آن از سوی بنده کذب محض است.
وی گفت: این کانال همواره به دنبال ایجاد تفرقه و اختلال در اقدمات ارزشمند دولت است و این در حالی است که کابینه دولت تدبیر و امید یک تیم کاملا یکدست و همسو با سیاست‌های کلی نظام به شمار می رود و انتشار چنین اخبار کذبی از سوی رسانه های معاند بدون تردید هیچ اثری در مسیر حرکت دولت منتخب مردم نخواهد داشت.
عسگری عنوان کرد: از مسئولین و کارگزاران صادق کشور ‌و مردم عزیز ایران اسلامی هم می خواهم با بی اعتنایی نسبت به خبرسازی رسانه های معاند در حفظ وتقویت وحدت ملی و آرامش اجتماعی هوشیار باشند.
شبک**1983**1708


تعداد بازدید : 787

ارسال نظر

ارسال