رهبر معظم انقلاب: مسلمانان باید در مقابل زورگویی آمریکا بایستند/ ما هم در زندگی اجتماعی و در سلوک حکومتی و در سیاست به قرآن نیاز داریم

  • پنجشنبه 6 اردیبهشت 1397 ساعت 13:16

اخبار => سایر رسانه ها

رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند:مسلمانان باید در برابر استکبار بایستند، در مقابل زورگویی آمریکا و بقیه زورگویان عالم باید بایستند.
رهبر معظم انقلاب: مسلمانان باید در مقابل زورگویی آمریکا بایستند/ ما هم در زندگی اجتماعی و در سلوک حکومتی و در سیاست به قرآن نیاز داریم

به گزارش اقتصاد آنلاین ، استادان، قاریان، حافظان و شرکت‌کنندگان در سی و پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در حسینیه امام خمینی دیدار کردند.

حضرت آیت الله العظمی خامنه ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار شرکت کنندگان مسابقات قرآن کریم در حسینیه امام خمینی، فرمودند: ما هم در زندگی شخصی، هم در زندگی اجتماعی و هم در سلوک حکومتی خود، هم در سیاست خود به قرآن نیازی داریم.

ایشان اضافه کردند: آیاتی که اینجا امروز تلاوت شد به معنای آن بود که ویژگی های مومنین را می گوید و قرآن می گوید که اینطور باید باشید. اول آن اشدا علی الکفار است. یعنی کسانی که در برابر کفار سخت ایستاده اند مثل خاکریزی های نرمی که قابل نفوذ است و همچون سد مستحکمی دربرابر کفار ایستاده اند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی اظهار داشتند: مسلمانان باید در برابر استکبار بایستند، در مقابل زورگویی آمریکا و بقیه زورگویان عالم باید بایستند.

این خبر در حال تکمیل است...


تعداد بازدید : 194

ارسال نظر

ارسال