شریعتمداری تنها گزینه مناسب برای وزارت تعاون است

  • چهارشنبه 9 آبان 1397 ساعت 19:17

اخبار => سایر رسانه ها

تهران- ایرنا- عضو فراکسیون امید مجلس گفت: شریعتمداری تنها گزینه مناسب برای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است زیرا او با تجربه فراوانی که در وزارت بازرگانی و همچنین وزارت صنعت داشته است، در این حوزه نیز مدیری توانمند خواهد بود.
شریعتمداری تنها گزینه مناسب برای وزارت تعاون است

به گزارش باشگاه در و پنجره و نما

قاسم میرزایی‌نکو شامگاه پنجشنبه در گفت‌وگو با ایرنا با اشاره به اینکه در دوره وزارت شریعتمداری در وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت، این وزارتخانه در شرایطی حساسی قرار داشت، افزود: شرایط بحرانی که در کشور به ویژه در حوزه اقتصادی ایجاد شده بود، در بروز برخی مسائل در وزارت صمت تاثیرگذار بود؛ محمد شریعتمداری فردی توانمند است و مدیریت او در دولت و نظام، با خدمات ارزنده‌ای همراه بوده است و نباید در مورد ایشان بی‌مهری صورت گیرد.
به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری روز یکشنبه، 29 مهرماه در نامه ای به هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی، گزینه‌های پیشنهادی خود برای چهار وزارتخانه معرفی کرد.
بر این اساس، فرهاد دژپسند برای تصدی وزارت امور اقتصاد و دارایی، محمد شریعتمداری برای تصدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، محمد اسلامی برای وزارت راه و شهرسازی و رضا رحمانی برای وزارت صنعت، معدن و تجارت معرفی شدند.
جلسه بررسی صلاحیت و رای اعتماد به وزیران پیشنهادی دولت، از ساعت 13 روز شنبه (پنجم آبان) در صحن علنی مجلس برگزار می‌شود.
سیام**3050**1535** 1055


تعداد بازدید : 394

ارسال نظر

ارسال