صدور هزار و ۸۸۰میلیارد ریال ضمانت‌نامه برای صنایع کوچک/ خراسان رضوی پیشتاز ایجاد صنایع کوچک

  • یکشنبه 15 بهمن 1396 ساعت 16:16

اخبار => سایر رسانه ها

از ابتدای فروردین تا پایان آذرماه سال جاری ، یک هزار و ۸۸۰ میلیارد ریال ضمانت نامه برای صنایع کوچک صادر و تمدید شد که درمقایسه با مدت مشابه در سال ۹۵( هزار میلیارد ریال) رشد ۸۲ درصدی را نشان می دهد.
صدور هزار و ۸۸۰میلیارد ریال ضمانت‌نامه برای صنایع کوچک/ خراسان رضوی پیشتاز ایجاد صنایع کوچک

به گزارش اقتصاد آنلاین، در این مدت به لحاظ تعدادی 147 فقره ضمانت نامه صادر و 115 ضمانت نامه تمدید شده است.

همچنین در 9 ماهه سال 96 ، بیش از 43 درصد ضمانت نامه های صادر شده برای طرح های ایجادی صنایع کوچک به مبلغ 530 میلیارد ریال و 38 درصد ضمانت نامه های صادره برای سرمایه درگردش واحدهای تولیدی کوچک به ارزش 470 میلیارد ریال بوده است.

در این مدت،استانهای خراسان رضوی،گیلان،خوزستان،ایلام و کرمانشاه پیشتاز دریافت ضمانت نامه برای صنایع کوچک بوده اند.

همچنین استانهای زنجان، چهار محال و بختیاری ویزد کمترین ضمانت نامه را در این مدت دریافت نموده اند.

در 9 ماهه سال96، بانک سینا بیشترین ضمانت نامه را برای صنایع کوچک دریافت نموده و پس از آن بانک های ملی ،کشاورزی ،صنعت ومعدن و انصار رتبه های بعدی را در دریافت ضمانت نامه دارا می باشند.

بنا براین گزارش،صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک تا مبلغ 30 میلیارد ریال که 70 درصد اصل و سود تسهیلات(مناطق محروم تا 85 درصد) برای صنایع کوچک می باشد را نزد نظام بانکی،موسسات مالی و دیگر ذینفعان ، ضمانت می کند.

از دیگر خدمات واقدامات این صندوق ، صدور ، ضمانت نامه های حسن انجام تعهدات،ضمانت نامه اعتبار خریدار، ضمانت نامه شرکت در مناقصه و ضمانت نامه پیش پرداخت برای فعالان صنایع کوچک بوده است.


تعداد بازدید : 110

ارسال نظر

ارسال