لایحه مقابله با تامین مالی تروریسم ارتباطی با برجام ندارد/ درباره سفر نمایندگان به جام جهانی صحبت نمی‌کنم

  • یکشنبه 20 خرداد 1397 ساعت 15:25

اخبار => سایر رسانه ها

نایب رییس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که مسکوت ماندن دو ماهه لایحه مقابله با تامین مالی تروریسم موجب می‌شود نمایندگان با اطمینان بیشتری به این لایحه رای دهند.
لایحه مقابله با تامین مالی تروریسم ارتباطی با برجام ندارد/ درباره سفر نمایندگان به جام جهانی صحبت نمی‌کنم

به گزارش خبرنگار پارلمانی اقتصادآنلاین، علی مطهری در حاشیه مراسم بزرگداشت شهدای حادثه تروریستی مجلس در جمع خبرنگاران گفت: مسکوت ماندن لایحه مقابله با تامین مالی تروریسم به مدت دو ماه تصمیم مجلس بود، اما به این ترتیب اتمام حجتی برای نمایندگان خواهد شد که رفتار طرف مقابل را ببینیم که آیا آنطور که گفته بودند به این کنوانسیون ملحق نشویم در لیست سیاه قرار می‌گیریم و آیا این کار را انجام می‌دهند یا خیر؟

مطهری با بیان اینکه مسکوت ماندن دو ماهه این لایحه موجب می‌شود نمایندگان با اطمینان بیشتری به آن رای دهند، اظهار داشت: این لایحه اصلا ارتباطی با برجام ندارد بلکه FAFT یک سلسله توصیه‌های مالی و بانکی به کشورهاست که به آنها توصیه می‌کنند این موارد رعایت شود و شفافیت ایجاد شود.

وی با تاکید بر اینکه تصویب این لایحه می‌توانست مفید باشد، عنوان کرد: بنده موافق تصویب این لایحه بودم اما نظر مجلس محترم است و باید صبر کنیم و ببینیم در آینده چه تصمیمی اتخاذ می‌شود.

نایب رییس مجلس در پاسخ به سوالی در مورد سفر تعدادی از نمایندگان به جام جهانی روسیه هم گفت: در این مورد صحبت نمی کنم.


تعداد بازدید : 174

ارسال نظر

ارسال