لزوم تسهیل‌گری در فعالیت صنوف

  • چهارشنبه 17 آبان 1396 ساعت 19:8

اخبار => سایر رسانه ها

عضو شورای شهر تهران،ری و تجریش گفت: وظیفه ما به عنوان شورای شهر و شهرداری، تسهیل گری فعالیت صنوف و حمایت از اتحادیه صنوف است به میزانی که صنوف بتوانند فعالیت های خود را با شفافیت و راحتی بیشتر انجام دهند به همان میزان سهم اداره و نحوه اداره شهر آسان تر راحت خواهد بود.
لزوم تسهیل‌گری در فعالیت صنوف

اقتصاد آنلاین - فائزه مومنی ؛ مجید فراهانی،رئیس کمیته بودجه و نظارت شورای شهر تهران در جلسه علنی امروز پس از سخنان رئیس اتاق اصناف ایران گفت:  ابتدا از صنوفی که با پرداخت عوارض ارزش افزوده کمک شایانی به تامین درآمدهای پایدار شهری میکنند تشکر میکنیم

 وی ادامه داد: وظیفه ما به عنوان شورای شهر و شهرداری، تسهیل گری فعالیت صنوف و حمایت از اتحادیه صنوف است به میزانی که صنوف بتوانند فعالیت های خود را با شفافیت  و راحتی بیشتر انجام دهند به همان میزان سهم اداره و نحوه اداره شهر آسانتر راحت خواهد بود

به گفته او بحث صنوف مهم ترین بخش موضوع ارزش افزوده  است. باید به شفافیت بیشتر کمک کرد تا صنوفی که عوارض پرداخت نمی کنند به این امر مبادرت داشته باشند.

فراهانی تاکید کرد: وضعیت صنوف در دهه گذشته با هم اکنون قابل مقایسه نیست. مساله هوشمندسازی صنوف مهم ترین مساله ای است که پیش روی ما است. به میزانی که صنوف با بحث هوشمند سازی همراه شوند به ماندگاری صنوف کمک میکنند و سبب شده تا به کاهش آلودگی هوا کمک کنند و رفت و آمد مردم کاهش می یابد و باید به سمت هوشمندسازی و مدرن سازی صنوف رفت.


تعداد بازدید : 163

ارسال نظر

ارسال