وزیر اقتصاد: کمیته مقابله با تحریم در ایران فعال است

  • یکشنبه 1 اردیبهشت 1398 ساعت 17:35

اخبار => سایر رسانه ها

وزیر امور اقتصادی و دارایی از فعالیت کمیته مقابله با تحریم در ایران خبر داد و گفت: باید تصمیمات خاص بگیریم و این تصمیمات باید در قالبی اتخاذ و اجرا شوند که بخش خصوصی دچار اختلال نشود.
وزیر اقتصاد: کمیته مقابله با تحریم در ایران فعال است

به گزارش باشگاه در و پنجره و نما

، فرهاد دژپسند در این جلسه با اشاره به سیل اخیر در استان های مختلف کشور اظهار داشت: امسال به دلیل سیل، آسیب‌های جدی به بخش کشاورزی و صنعت به ویژه در استان‌های شمالی و خوزستان وارد شده است.

وی تاکید کرد: برخی از بحث‌های اقتصادی مربوط به شرایط عادی است و وقتی شرایط خاص به اقتصاد کشور تحمیل می‌شود، واکنش‌ها به آن نیز باید متفاوت باشد.

وزیر اقتصاد با بیان اینکه برخی دانشگاهیان می‌گویند چرا کمیته مقابله با تحریم در ایران مانند کمیته تحریم ایران در آمریکا فعال نیست، گفت: اتفاقا کمیته مقابله با تحریم در کشور بسیار فعال است ولی باید تصمیمات خاص بگیریم و این تصمیمات باید در قالبی اتخاذ و اجرا شوند که بخش خصوصی دچار اختلال نشود.

دژپسند با بیان اینکه باید خودمان را با شرایط فعلی تطبیق دهیم، اظهار داشت: بحث‌های مختلفی مانند محدودیت‌های نقل و انتقال بانکی به ما تحمیل شده اند و باید بپذیریم که نمی‌توان در این شرایط از ادبیات اقتصاد کلاسیک استفاده کرد.


تعداد بازدید : 694

ارسال نظر

ارسال