چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت آب و فاضلاب گشایش یافت

  • چهارشنبه 11 مهر 1397 ساعت 18:28

اخبار => سایر رسانه ها

تهران- ایرنا- چهاردهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب امروز (چهارشنبه) با حضور «رضا اردکانیان» وزیر نیرو و مشارکت 244 شرکت داخلی و خارجی در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز بکار کرد.
چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت آب و فاضلاب گشایش یافت

به گزارش باشگاه در و پنجره و نما

به‌ گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، در این دوره از نمایشگاه بین‌المللی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب 244 شرکت داخلی و خارجی حضور پیدا کرده‌اند که از این تعداد 216 شرکت از داخل کشور و 28 شرکت خارجی هستند.
این رویداد بین‌المللی از امروز به مدت چهار روز در فضایی به وسعت 21 هزار مترمربع دایر خواهد بود که در این دوره آخرین دستاوردهای صنعت آب و تاسیسات فاضلاب شامل لوله واتصالات، سامانه‌های تصفیه، فیلتراسیون و نمک‌زدایی آب، شیرآلات، سامانه‌های اتوماسیون، ابزارهای دقیق، سیستم اندازه‌گیری و تجهیزات آزمایشگاهی و تجهیزات صنعتی در معرض دید صنعتگران و بازدیدکنندگان قرار خواهد گرفت.
نمایندگان 12 کشور خارجی شامل کشورهای ایتالیا، چین، آلمان، اتریش، ترکیه، دانمارک، اسپانیا، هلند، انگلستان، یونان، آمریکا و فرانسه در این دوره از نمایشگاه حاضر هستند که کشورهای آلمان، چین و ترکیه به صورت ویژه (پاویون اختصاصی) در این دوره حضور دارند.
هدف اصلی برگزاری این نمایشگاه، کاهش تصدی‌گری دولت و سپردن حوزه‌های تخصصی به بخش خصوصی ذکر شده است این امر در راستای توجه ویژه دولت تدبیر و امید به فعالان بخش خصوصی است.
همزمان با چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب، کارگاه تعاملی «روزنامه‌نگاری تخصصی آب» نیز برگزار می‌شود. چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت آب و تاسیسات و فاضلاب همه روزه از 9 صبح تا 17 عصر میزبان متخصصات صنعت آب و فاضلاب است.
اقتصام*9189*2025


تعداد بازدید : 270

ارسال نظر

ارسال