چهار نمایشگاه مرتبط با صنعت ساختمان در شیراز گشایش یافت

  • چهارشنبه 1 دی 1395

اخبار => اخبار

باشگاه در و پنجره ونما: چهار نمایشگاه مرتبط با صنعت ساختمان، به صورت همزمان در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان فارس واقع در شهرک گلستان شیراز گشایش یافت.
چهار نمایشگاه مرتبط با صنعت ساختمان در شیراز گشایش یافت

به گزارش ایرنا این نمایشگاه ها شامل، نهمین نمایشگاه انبوه سازی املاک و مستغلات، هفتمین نمایشگاه مصالح، تجهیزات و فناوری های ساختمان، پنجمین نمایشگاه در و پنجره و صنایع وابسته و نخستین نمایشگاه آسانسور، بالابر و پله برقی است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان فارس، شامگاه سه شنبه در آیین افتتاح این نمایشگاه ها گفت: در این نمایشگاه ها 127 شرکت داخلی از استان های تهران، مازندران، خراسان رضوی، همدان، مرکزی، اصفهان، فارس یزد و کرمان حضور دارند و آخرین دستارودها و خدمات خود را به علاقه مندان ارائه می کنند.

عبدالناصر اسکندری افزود: زمینه فعالیت تولیدکنندگان انواع آسانسور، پله برقی، در و پنجره، یراق آلات، پُرفیل، فرآورده های بتنی، سقف کاذب و سبک، مصالح نوین، سازه های فلزی، عایق های رطوبتی، سیستم های امنیتی و بیمه های ساختمانی نیز در این نمایشگاه فراهم شده است.
وی بیان کرد: این چهار نمایشگاه در چهار سالن حافظ، بهار، سرو و نرگس و در فضایی بیش از 10 هزار متر مربع برپا شده است و فضای مناسبی برای تهیه مصالح مرتبط با ساختمان در یک مکان است.
اسکندری اظهارداشت: هدف ازبرگزاری این نمایشگاه تشویق حرفه ای سازی، ترویج سیاست های بهینه سازی، گسترش و تبادل فناوری و تجربیات و ایجاد زمینه مناسب برای سرمایه گذاری و انبوه سازی مسکن است.

وی اضافه کرد: تولیدکنندگان ما که جایگاه مناسبی در تولید و تامین امکانات مربوط به صنعت ساختمان دارند، اجناس با کیفیت خود را در این نمایشگاه ارائه کرده اند.

او ادامه داد: با رشد شهر نشینی، مساله تامین مسکن و شرایط و امکانات مناسب زیستی از جمله در، پنجره، آسانسور و دیگر تجهیزات ساختمانی به یک موضوع مهم اقتصادی و اجتماعی تبدیل شده است و به همین سبب این صنعت بیشترین میزان اشتغالزایی را در بین فعالیت های اقتصادی دارد.این چهار نمایشگاه از ساعت 16 تا 21 روز سوم دی ماه 95 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان فارس واقع در شهرک گلستان دایر است.


تعداد بازدید : 589

ارسال نظر

ارسال