برگزاری نمایشگاه بین المللی فناوری های نوین صنعت ساختمان در مشهد

  • دوشنبه 25 بهمن 1395

اخبار => اخبار

باشگاه در و پنجره و نما: نمایشگاه بین المللی دستاوردها و فناوری های نوین صنعت ساختمان روز یکشنبه با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و استاندار خراسان رضوی در تالار صبا مشهد گشایش یافت.
برگزاری نمایشگاه بین المللی فناوری های نوین صنعت ساختمان در مشهد

مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی و دبیر چهارمین همایش بین المللی فناوریهای نوین صنعت ساختمان در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: آخرین دستاوردها، محصولات و فناوری های نوین صنعت ساختمان با حضور شرکت های داخلی و خارجی در 30 غرفه این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار دارد.

محمد رضا اخوان عبداللهیان افزود: شرکتهایی از کشورهای آلمان، ترکیه، چک، روسیه، اسپانیا، سوئد، کره جنوبی، فنلاند، مجارستان و ارمنستان در این نمایشگاه دو روزه حضور یافته اند.
وی با بیان اینکه این نمایشگاه در حاشیه چهارمین همایش بین المللی فناوریهای نوین صنعت ساختمان دایر شده ،‌اظهار کرد: در غرفه های این نمایشگاه محصولاتی که از طریق تحقیقات مختلف در حوزه فناوریهای نوین صنایع ساختمانی تولید شده در معرض دید عموم قرار گرفته است.
اخوان عبداللهیان اظهار کرد: با توجه به رویکرد این همایش که توسعه پایدار است، سعی شده شرکت ها و برندهایی برای نمایشگاه ر پذیرفته شوند که دستاوردها، مطالعات و محصولاتی با رویکرد توسعه پایدار داشته باشند.

وی اضافه کرد: نمایشگاه ها به ذات خود یک نوع بستر آموزشی هستند که می تواند دستاوردهای متخصصان را در اختیار عموم مردم قرار دهد.

چهارمین همایش بین المللی فناوری های نوین صنعت ساختمان روزهای 24 و 25 بهمن ماه با حضور یک هزار و 500 نفر از دستاندرکاران داخلی و 10 کشور دیگر در تالار صبا مشهد در حال برگزاری است.

 


تعداد بازدید : 530

ارسال نظر

ارسال