محصولات جدید در بازار درب و پنجره

  • یکشنبه 31 فروردین 1399 ساعت 8:56

اخبار => اخبار

باشگاه در و پنجره و نما: محصولات جدید در شرکت‌های Panoramic، Doorframer، Omnia، Vantagepoint، Quanex، Provia
محصولات جدید در بازار درب و پنجره

انعطاف‌پذیری کامل با درب‌های تاشوی شرکت پانورامیک (Panoramic):

کارشناسان شرکت درب‌سازی پانورامیک درب‌های جدیدی را به بازار عرضه ‌کرده‌اند. این درب‌های سبک وزن با سیستم خاص خود به‌راحتی حرکت کرده و دارای سیستم قفل درونی و پانل‌های نگهدارنده‌ی درشت برای درب‌های کشویی هستند. عملکرد این درب‌ها بر این اساس است که ابتدا یک لنگه درب همانند درب ورودی باز می‌شود و پس از آن پانل‌های دیگر پشت سر این لنگه درب حرکت کرده و به‌طور کتابی در کنار درب اصلی قرار می‌گیرند. درب‌ها یکی پس از دیگری کنار هم روی یک محور چرخیده و به‌صورت تخت کنار هم قرار می‌گیرند.

به‌منظور هماهنگی ظاهر درب با لولا، لولای این درب‌ها به‌صورت مخفی نصب شده ‌است. این حالت، ظاهری "شناور" به سیستم می‌بخشد. قابلیت انعطاف این درب‌ها آنها را برای خانه‌های مسکونی، رستوران‌ها و کسب و کار مدرن، مناسب ساخته است.

درب‌های وینیلی تقویت‌شده با آلومینیوم این شرکت از سری درب‌های وینیلی پانورامیک بوده که چهارچوبی عمودی داشته و برروی ریل حرکتی قرار دارد. این درب‌ها دارای گوشه‌هایی هستند که به‌صورت مکانیکی به یکدیگر متصل شده‌اند و لذا نیاز به جوشکاری در این درب‌ها از بین رفته است. ازطرفی سری درب‌های آلومینیوم سیگنیتر (Aluminium Signaturo) شرکت، شامل درب‌هایی با طرح ترمال‌بریک است که اصطلاحاً به درب‌های eecore معروف است. زمانی‌که شرکت پانورامیک از شیشه‌های مخصوص با ضریب نشر بسیار پایین (Low-e3) و گاز آرگون برای تولید این درب‌ها استفاده می‌کند، میزان انتقال حرارت به 32/0 کاهش می‌یابد. لذا سیستم این درب‌ها، راندمان انرژی را افزایش می‌دهد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس سایت www.panoramicdoors.com مراجعه فرمایید.

 

ایجاد امنیت با گیره‌های نگهدارنده‌ی درب شرکت Doorframer:

شرکت Doorframer به‌تازگی گیره‌های دوطرفه نگهدارنده‌ی درب را به بازار عرضه کرده است. این نگهدارنده یا اصطلاحاً گیره از خم‌شدن و شکم‌دادن درب جلوگیری کرده و علاوه بر آن از واژگونی درب محافظت می‌کند. به‌گفته‌ی مسئولین شرکت، استفاده از این گیره بهترین روش جهت ثبات یا بی‌حرکت ‌ساختن درب‌های داخلی تک‌لنگه یا دولنگه طی فرآیند حمل‌ونقل است.

لازم به‌ذکر است که این شرکت چهار نوع گیره برای نگهداری قطعات    3/8 1 اینچی و   3/4 1 اینچی دارد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس سایت www.doorframer.com مراجعه فرمایید.

 

یراق‌آلات جدید شرکت اومنیا (Omnia):

مسئولین شرکت اومنیا معتقدند که نخستین دستگیره‌های لچ (Latch) که با یک ضربه عمل می‌کنند را به بازار عرضه کرده‌اند. دستگیره‌ی لچ، دستگیره‌ای است که با استفاده از آن می‌توان با یک اشاره درب را بست. این دستگیره به قفل خاص خود متصل است. این دستگیره منحصربه‌فرد در نمایشگاه ساختمان 2018 ایالات‌متحده به نمایش گذاشته شد و نظر بسیاری را به خود جلب نمود. دستگیره‌های مزبور به رز (Rose) یا پروفیل 2 اینچی اتکا دارد که در کلکسیون ARC این شرکت قرار گرفته است. سری دستگیره‌ها، اهرم درب و رزهای متناسب با دستگیره‌های سری ARC شرکت در انواع پرداخت‌های رنگی شامل پوشش برنجی موجود می‌باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس سایت www.omniaindustries.com مراجعه فرمایید.

 

درزبند هوا متعلق به شرکت وانتاژ پوینت برای درب‌هایی که درمعرض آتش قرار می‌گیرند (Vantagepoint):

شرکت وانتاژ پوینت به‌تازگی درزبند هوا و درزبند گوشه‌ی جدید خود را برای درب‌هایی که درمعرض آتش‌سوزی قرار دارند، معرفی کرده است. این شرکت که در اونتاریو (Ontario) واقع شده، به جهت تولید لولا‌های مخصوص و یراق‌آلات خاص درب‌های کشویی/غلتکی (Barn door) معروف شده است. به‌گفته‌ی مسئولین این شرکت، وانتاژ پوینت دارای رتبه‌ی A از سازمان معماران آمریکا، دسته‌بندی H از U.L و گواهی J است.

این محصول به‌صورت پروفیل‌های 500، 650، 730، 825، 875 و 930* و در رنگ‌های بژ، مشکی، برنز، کرم و سفید موجود است. همچنین می‌توان براساس سفارش مشتری، این درزبندها را سفارشی نیز تولید کرد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس سایت www.vantagepointindustries.com مراجعه فرمایید.

*توضیح: پروفیل 500 یعنی 500/0 اینچی

 

سه دهه شاهکار در تولید شرکت کوانکس (Quanex):

در ماه دسامبر سال 2018، شرکت کوانکس سی‌امین سالگرد تولید تکنولوژی سوپر اسپیسرهای Warm-edge خود را جشن گرفت.

پس از آنکه سه قرن از تولید سوپر اسپیسرهای این شرکت می‌گذرد، هنوز این گزینه به‌عنوان بهترین گزینه برای افزایش راندمان انرژی و ثبات محسوب شده و برای شیشه‌های عایق دوجداره و سه‌جداره مطلوب‌ترین گزینه است.

در نصب این سوپر اسپیسرها، از چسب آکریلیکی با کیفیت بالا استفاده شده و سپس بخار رطوبت این درزبندی را بهبود می‌بخشد.

به‌گفته‌ی مسئولین شرکت کوانکس، این اسپیسرها توسط ماشین‌آلات سرعت بالای تولید اسپیسر تهیه شده که شامل خطوط اتومات عمودی تولید اسپیسر می‌باشند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس سایت www.quanex.com مراجعه فرمایید.

 

رنگ نهایی منحصربه‌فرد با شرکت پروویا (Provia):

برای مشتریانی که به‌دنبال گزینه‌ای خاص هستند، شرکت پروویا پوششی لعابی به بازار معرفی کرده است. این پوشش‌ها به درب‌های فایبرگلاس شکلی متمایز بخشیده و موجب می‌شود درب‌ها حالتی روستایی پیدا کند. به‌گفته‌ی کارشناسان، این حالت منحصربه‌فرد توسط صنعتگران خبره‌ای ایجاد می‌شود که به درب‌ها جلوه‌ای ویژه می‌بخشند.

پروسه‌ی هم‌پوشی P3 که توسط این شرکت ارائه شده، برای درب‌های سری امبراک (Embarq) و ساینت (Signet) موجود است. این پروسه موجب افزایش دوام درب شده و لذا شرکت برای درب‌های خود ضمانتنامه‌ی 10 ساله صادر می‌کند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس سایت www.provia.com مراجعه فرمایید.

ترجمه: نیکو هوشمند


تعداد بازدید : 842

ارسال نظر

ارسال