10 میلیارد دلار در پارسیان هرمزگان سرمایه گذاری می شود

  • جمعه 6 مهر 1397 ساعت 12:25

اخبار => سایر رسانه ها

بندرعباس - ایرنا- استاندار هرمزگان گفت: 10میلیارد دلار تسهیلات از محل صندوق توسعه ملی برای سرمایه گذاری طرح های بزرگ در منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی در پارسیان این استان هدف گذاری شده است.
10 میلیارد دلار در پارسیان هرمزگان سرمایه گذاری می شود

به گزارش باشگاه در و پنجره و نما

به گزارش ایرنا، فریدون همتی روز جمعه در مراسم بهره برداری از 5 طرح عمرانی در پارسیان افزود: این تسهیلات ویژه سرمایه گذاران در حوزه های مختلف از جمله نفت و گاز ، پیتروشیمی، برق و صنایع بزرگ است.
وی ادامه داد: سرمایه گذاران از بابت تامین تسهیلات بانکی نگران نباشند و براساس مذاکره هایی که شده برای توسعه غرب استان دولت نهایت تلاش دارد تا رونق اقتصادی تحقق پیدا کند.
استاندار هرمزگان تصریح کرد: در سال جاری شاهد کلنگ زنی احداث 2 پروژه پتروشیمی به همراه احداث نیروگاه برق جهت تامین برق مورد نیاز صنایع مستقر در منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی بر پارسیان خواهیم بود که این طرح ها می تواند تاثیر بسزایی در اقتصاد کشور و منطقه داشته باشد.
همتی یاد آور شد: تحریم ها نمی تواند مانعی برای فعالیت های اقتصادی و صنعتی کشور باشد و با توجه به شرایط اقتصادی کشور باید از ظرفیت بخش خصوصی در امر سرمایه گذاری و انجام طرح های مهم استفاده شود.
در جریان سفر هرمزگان به این شهرستان مرکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی رازی، ساختمان اتاق اصناف شهرستان پارسیان، روکش آسفالت محور پارسیان – بندرلنگه، ساختمان جدید شهرداری دشتی و تغذیه مصنوعی بند بنو دشت حمیران به بهره برداری رسید و عملیات احداث پروژه های بهسازی فرودگاه پارسیان، آب شیرین کن مجتمع آبرسانی روستایی ساحلی و آب شیرین کن منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی بر پارسیان آغاز شد.
شهرستان پارسیان با 50 هزار نفر جمعیت در حدود 500 کیلومتری غرب هرمزگان واقع شده است.
7191/6048


تعداد بازدید : 186

ارسال نظر

ارسال