1870 واحد مسکن محرومان در روستاهای آبادان و خرمشهر افتتاح می شود

تهران - ایرنا - یک هزار و 870 واحد مسکن ویژه محرومان فردا ( چهارشنبه ) در روستاهای آبادان و خرمشهر افتتاح و به بهره برداری می رسد.
1870 واحد مسکن محرومان در روستاهای آبادان و خرمشهر افتتاح می شود
به گزارش ایرنا این واحد های مسکونی با حضور محمد مخبر رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، علیرضا تابش رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان و عارف نوروزی مدیرعامل بنیاد برکت به بهره برداری می رسد.
براساس تفاهم نامه سال 1394 ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ساخت 4 هزار واحد مسکن محرومین در روستاهای جنگ زده و تخریب شده از زمان جنگ تحمیلی در شهرستان های آبادان و خرمشهر، در دستور کار قرار گرفت که یک هزار و 870 واحد آن فردا چهارشنبه به بهره برداری خواهد رسید.
در این مراسم 960 واحد مسکونی در روستاهای آبادان و 910 واحد در روستاهای خرمشهر مورد بهره برداری می شود.
در این راستا، بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) ساخت حدود 7 هزار واحد مسکن محرومین در مناطق محروم سراسر کشور را با مشارکت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در دست پیگیری و ساخت دارد.
در جریان سفر رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و هیأت همراه به استان خوزستان در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه تعدادی از پروژه های زیربنایی و مدارس و طرح های توانمندسازی اقتصادی بنیاد برکت و گروه توسعه اقتصادی تدبیر افتتاح و مورد بهره برداری قرار می گیرند.
خبرنگار: فرهاد شرف پور** انتشاردهنده: علی شریفی
اجتمام / 7029 / 1200

تعداد بازدید : 339

ارسال نظر

ارسال